رئیس‌جمهور ونزوئلا در سخنانی اعلام کرد: اسراییل در حال نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه است.

مادورو: اسراییل در حال نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میدل ایست مانیتور، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در اشاره به عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» از سوی مقاومت فلسطین علیه اشغالگران قدس اعلام کرد: اسراییل در حال ارتکاب نسل کشی علیه مردم فلسطین است.

بر اساس اعلام این رسانه، رئیس جمهور ونزوئلا در یک سخنرانی تلویزیونی در این باره گفت: دبیرکل سازمان ملل متحد بیانیه‌ ای صادر کرد که ما آن را به دقت خواندیم و هشدار و هشداری بود درباره نسل‌کشی که علیه مردم فلسطین در غزه آغاز شده است.

«نیکلاس مادورو» در این ارتباط اضافه کرد: ما در گذشته شاهد قتل عام و جنایات وحشیانه علیه مردم فلسطین بوده ایم. وضعیت کنونی یک نظام آپارتاید جدید علیه فلسطینیان است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما خواستار آتش‌ بس فوری، احترام به قطعنامه‌ های سازمان ملل، احترام به حقوق مردم و آغاز مذاکرات صلح هستیم تا به مردم فلسطین اجازه داده شود به حقوق قانونی خود در استقلال، زمین و صلح برسند.

در چهارمین روز از نبرد طوفان الاقصی، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین با بمباران مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد. این در حالیست که تحلیلگران صهیونیست نسبت به احتمال طولانی شدن جنگ علیه نوار غزه و وقوع یک جنگ چندجانبه هشدار داده‌اند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) در واکنش به کشتار کودکان و زنان فلسطینی در جریان بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی حملات موشکی جدیدی را به سوی اراضی اشغالی انجام داد.

گردان‌های قسام با صدور بیانیه‌ای در این زمینه از حمله موشکی به فرودگاه بن گوریون در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.