فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کاهش شیب سرقت‌ها از ۱۹ درصد به ۴ درصد در کشور خبر داد.

مردم بزودی خبرهای خوشی از کنترل سارقان حرفه‌ای می‌شنوند/ کاهش سرقت‌ها از ۱۹ به ۴ درصد

سردار احمدرضا رادان عصر دیروز در آیین افتتاحیه کلانتری ۲۱ منطقه استادان شهر همدان، با اشاره به اجرای طرح امنیت محله‌محور گفت: مردم در موضوعات مختلف امنیت، شامل اراذل و اوباش و اوباش گری، سارقان و سرقت های که گاه اتفاق می افتد دغدغه هایی دارند که ما در این رابطه موضوع امنیت محله محور را مورد توجه قرار دادیم.

وی افزود: طرح برخورد با اراذل و اوباش در مرکز و در برخی از استان ها شروع شده و در استان های دیگر نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

رادان با تأکید بر برخورد قاطع و مقتدرانه پلیس در بازدارندگی از شرارت و اوباش گری اظهار کرد: قبلاً هم قول دادیم که اراذل و اوباش اگر می خواهند ما را امتحان کنند مطمئن باشند که بر آن ها سخت خواهد گذشت.

این مقام ارشد انتظامی کشور در رابطه با طرح امنیت محله محور گفت: همکاران ما وظیفه دارند با معتمدان، بزرگان و ذی نفوذان محلات تماس داشته باشند و جلسه بگذارند و مشکلات محلات را از زبان آن ها بشنوند و تمام آنچه که بعد انتظامی داشته باشد را پیگیری کنند و دوباره با آن ها جلسه بگذارند و این تعامل دوطرفه به صورت مستدام و پی در پی صورت خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری با اشاره به کاهش شیب سرقت ها گفت: در سایه تلاش های صورت گرفته در بحث مقابله با سارقان، شیب سرقت ها از ۱۹ درصد به ۴ درصد و در تلاش هستیم تا این رقم را به صفر و سپس به سمت کاهش پیش رویم.

فرمانده‌کل انتظامی کشور بیان کرد: در آینده نزدیک مردم در رابطه با کنترل سارقان و سارقان حرفه ای که به نوعی کسب آن ها قصد سرقت شده، خبرهای خوبی خواهند شنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.