معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان مهریز از تحویل ۲۶۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان در آینده نزدیک خبر داد.

واگذاری ۲۶۲ واحد نیمه‌ساز مسکن ملی در مهریز یزد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا مرادیان در جریان بررسی روند پیشرفت فیزیکی سایت نهضت ملی مسکن در شهرستان مهریز، گفت: جمعاً در این سایت ۵۰۰ واحد مسکونی ساخته و تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

وی با بیان این که در مرحله نخست ۱۷۴ واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است، ادامه داد: ۲۶۲ واحد دیگر نیز اعلام فراخوان شد که واجدان شرایط که تکمیل وجه کرده بودند، در حال انتخاب واحد جهت تحویل هستند.

وی گفت: ۶۴ واحد دیگر نیز آماده فراخوان است و در ادامه نیز شاهد آماده‌سازی ۷۷ واحد دیگر برای ساخت در این سایت خواهیم بود.

مرادیان افزود: در بازدید از این مجموعه بحث هم‌پوشانی بعضی از کوچه‌ها برای فاز دوم و سوم و مجموعه ۷۷ واحدی مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد ظرف مدت دو هفته آینده دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به تعهدات و تکمیل زیرساخت‌های لازم اقدام کنند.

این مسئول در پایان نیز تصریح کرد: واحدهای در حال ساخت طبق توافق با متقاضیان به صورت نیمه‌ساز، به زودی تحویل آن‌ها خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.