۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 923756

زیدان پس از بازی دوستانه بین یوونتوسی های سابق، در مورد آینده اش حرف زد و تایید کرد می خواهد به مربیگری برگردد.

سکوت زیدان شکست: بر می‌گردم

به گزارش قدس آنلاین، زین الادین زیدان پس از استعفای غیرمنتظره‌اش از هدایت رئال مادرید در پایان فصل 21-2020 دیگر به مربیگری برنگشته است. در آن فصل رئال با مربیگری او و با اختلافی اندک نسبت به اتلتیکو در روز پایانی لالیگا قهرمانی را از دست داد و چند روز بعد نیز زیزو استعفا کرد.

زیزو از انتشار شایعات اخراجش در زمستان همان سال ناراضی بود و با انتشار یک بیانیه تند علیه مدیران رئال کناره گیری کرد. او در این مدت پیشنهادات باشگاه های زیادی را رد کرده و منتظر نیمکت تیم ملی فرانسه بود اما دیدیه دشان پس از جام جهانی قراردادش را تمدید کرد تا دوری زیدان از مربیگری طولانی تر شود.

زیزو دو روز پیش در یک بازی دوستانه که با همت خانواده آنیلی و بین ستاره های سابق یوونتوس برگزار شد، حضور داشت و کنار دل پیرو، ادگار داویدز و دیگر بازیکنان سابق بیانکونری به میدان رفت.

در پایان بازی دوستانه، زیزو در مورد آینده اش نیز حرف زد و گفت: «تا وقتی مربی فوتبال باشید، همیشه در اطرافتان شایعه وجود دارد. فعلا دور از مربیگری هستم و از این فرصت برای بودن کنار خانواده استفاده می کنم. از زندگی لذت می برم ولی قطعا دوست دارم به مربیگری برگردم. تیم آینده؟ نمی دانم. خواهیم دید.»

زیدان وقتی با اصرار خبرنگار مواجه شد، گفت: «بازگشت به هر قیمتی را نمی خواهم. طبعا پیشنهاداتی که دریافت می کنم را بررسی خواهم کرد ولی تاکنون شرایط به گونه ای نبوده که برای بازگشت وسوسه شده باشم. قطعا اگر همه چیز مهیا باشد و یک پروژه خوب به من پیشنهاد شود، آن را جدی خواهم گرفت. ببینیم چه خواهد شد.»

این در حالی است که شب گذشته در ال‌چیرینگیتو ادعا شد رئال مادرید برای جانشینی کارلو آنچلوتی به صورت جدی روی زین الدین زیدان فکر می کند. این می تواند سومین بازگشت زیزو به نیمکت رئال نیز باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.