۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 923767

رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این هفته آخرین خطبه‌های نماز جمعه را اقامه و با مردم مومن و قدرشناس استان کرمانشاه خداحافظی خواهند کرد.

خداحافظی امام جمعه کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رضا شهرستانی رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز از جمع خبرنگاران از خداحافظی حضرت آیت‌الله مصطفی علماء با مردم شریف، انقلابی و قدرشناس استان کرمانشاه خبر داد.

وی ادامه داد: آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این هفته آخرین خطبه‌های نماز جمعه را اقامه و با مردم مومن و قدرشناس استان کرمانشاه خداحافظی خواهند کرد.

رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: آیت‌الله علما ه در اسفندماه سال ۱۳۸۶ و با حکم مقام معظم رهبری به امامت جمعه و نمایندگی ولی معظم فقیه در شهر و استان شهید پرور کرمانشاه منصوب شد. 

شهرستانی خاطرنشان کرد: آیت‌الله علما همواره خود را خدمتگزار مردم دانسته و این روحیه را در منش و روش خود مدنظر داشته که به برکت آن توانست؛ کرمانشاه را به یکی از محوری‌ترین استان‌ها در حفظ وحدت و انسجام ملی بین ایلات، عشایر و گروه‌های مختلف مذهبی و سیاسی تبدیل کند.

وی یادآور شد: آیت‌الله علما مدت ۲۳ سال نیز با حکم امام راحل(ره) به امامت جمعه شهرستان سیرجان منصوب ومنشأ خدمات گسترده معنوی و فرهنگی بوده است. 

شهرستانی گفت: اینک بعد از قریب شانزده سال این عالم مجاهد و روحانی عارف واصل در روز جمعه مورخ ۲۱ مهر ماه۱۴۰۲ آخرین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه را اقامه و با مردم قدرشناس، انقلابی و ولایت‌مدار استان کرمانشاه پس از چهار دهه سنگربانی امامت جمعه خداحافظی خواهند کرد.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هفته آینده برگزار خواهد شد و مراتب به اطلاع عموم مردم شریف استان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.