امام جمعه اهل سنت کیش با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی به ذلت و خواری افتاده، گفت: وظیفه ما حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

امام جمعه اهل سنت کیش: وظیفه ما حمایت از ملت مظلوم فلسطین است

به گزارش قدس آنلاین، شیخ یعقوب شمس در جمع مردم کیش، اظهار داشت: حمایت ما از ملت مظلوم فلسطین باعث می‌شود تا ذلت و خواری نصیب رژیم صهیونیستی شود.

وی ادامه داد: ما مسلمانان مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب یک وظیفه خاص داریم و آن هم اینکه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل این غده سرطانی را از میان خود برداریم چرا که اگر این کار را نکنیم ریشه‌اش در تمام جهان اسلام نفوذ خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت کیش گفت: اجرای عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی در ادامه راه مقابله با ظلم بار دیگر باعث سرافرازی تمام مسلمانان جهان شد و مطمئن هستیم این حرکت سرآغاز پیروزی است.

شیخ شمس با بیان اینکه تنها راه رهایی فلسطین از دست جنایتکاران رژیم صهیونیستی، مقاومت است، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای پیش رفته که رژیم صهیونیستی به ذلت افتاده و این رژیم که روزی ادعای از نیل تا فرات را مطرح می‌کرد اکنون به زوال افتاده است.

وی آزادسازی قدس به عنوان نخستین قبله مسلمانان را آرزوی تمام امت اسلامی دانست و بیان کرد: امروز امت اسلامی وظیفه دارند با تمام توان و قدرتی که خداوند به آنان داده از آرمان‌های فلسطین حمایت و دفاع کنند.

امام جمعه اهل سنت کیش گفت: به یاری خداوند و با وحدت و همدلی همه مسلمانان و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، رژیم کودک‌کش صهیونیستی نابود و فلسطینیان در وطن واقعی خود با امنیت و صلح زندگی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.