استاندارهمدان درآئین افتتاح کلانتری ۲۱ استادان همدان گفت: حضور میدانی و شبانه روزی پلیس در جاده های این استان موجب کاهش ۳۵ درصدی تصادفات استان درایام اربعین نسبت به سال گذشته شد.

آیین افتتاح کلانتری ۲۱ استادان همدان به مناسبت هفته فراجا

به گزارش قدس آنلاین،علیرضا قاسمی فرزاد درآیین افتتاح کلانتری ۲۱ استادان همدان به مناسبت هفته فراجا اظهارکرد: ۲۲ میلیون فقره تردد خودرو در ایام مراسم اربعین امسال در همدان ثبت شد با این وجود با تلاش های ستودنی و خستگی ناپذیر پلیس راه شاهد کاهش قابل توجه سوانح جاده ای بودیم.

وی افزود: عوامل انتظامی این استان همچون سایر نقاط کشور با توان و اقتدار بالا از نظم، امنیت و کیان اسلامی دفاع کرده و می کنند.

استاندارادامه داد: اجرای طرح های مختلف از جمله تنظیم بازار و متعادل سازی قیمت ها و برقراری امنیت در محلات و انتظام بخشی در عبور و مرور و مقابله با مخلان نظم و آرامش جامعه از جمله ها اقداماتی است که بدون دخالت و حضور پلیس میسر نیست و باید از تلاش های شبانه روزی و مجاهدت گونه ماموران انتظامی قدردانی کنیم.

استاندار همدان تسهیل در صدور گذرنامه و ارائه خدمت مناسب به زایران اربعین حسینی در پلیس گذرنامه را از دیگر کارهای مثبت و ارزنده پلیس همدان دانست.

*کلانتری ۲۱ همدان با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال در ۲ طبقه احداث شد

فرمانده انتظامی استان همدان نیز در این مراسم گفت: حوزه استحفاظی و ماموریتی کلانتری ۱۱ وسیع بود و امکان خدمات دهی مناسب به مردم بدون ایجاد یک کلانتری جدید میسر نبود.

سردار سلمان امیری اظهار کرد: با اهدای نزدیک ۸۰۰ متر زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی، ساختمان کلانتری ۲۱ استادان با صرف ۱۳۵ میلیارد ریال در ۲ طبقه احداث شد و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی به طرح های عمرانی انتظامی همدان نیز اشاره داشت و اظهار کرد: ساخت کلانتری ۱۱ نهاوند نیز با ۳۰ درصد پیشرفت در دست اجرا قرار دارد و همچنین احداث ساختمان پلیس آگاهی همدان هم که اکنون در کلانتری ۲۰ مستقر است دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

فرمانده انتظامی همدان همچنین گفت: همدان فاقد ساختمان مجزا برای پلیس فتا بود و این پلیس تخصصی در چند اتاق فعالیت داشت که امسال برای ساخت ساختمان این مجموعه از پلیس اعتبار پیش بینی شد.

سردار امیری در ادامه خواستار پیش بینی و تامین زمین به منظور ساخت واحدهای مسکونی برای عوامل انتظامی همدان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.