وزیرامور خارجه با بیان اینکه سوریه همواره حامی فلسطین بوده است، گفت: فلسطینی‌ها قطعاً هیچگاه حمایت سوریه از خود را فراموش نخواهند کرد.

فلسطینی‌ها هیچگاه حمایت سوریه از خود را فراموش نخواهند کرد

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به اینکه مواضع سوریه در حمایت از فلسطین همواره قوی و مؤثر بوده است، مشورت و تبادل نظر با سوریه در خصوص تحولات فلسطین را مهمترین هدف سفر خود به دمشق خواند و گفت: سوریه در طول دهه‌های متمادی همواره حامی فلسطین بوده و همواره رسالت عربی و انسانی خود را در حمایت از فلسطین به نحو احسن انجام داده است، فلذا فلسطینی‌ها قطعاً هیچگاه حمایت سوریه از خود را فراموش نخواهند کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به جنایات جنگی و اقدام جنون آمیز رژیم صهیونیستی در کشتار بی رحمانه شهروندان فلسطینی گفت: هیچ وجدان بیداری کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع در غزه توسط جنایتکاران صهیونیستی را فراموش نخواهد کرد.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز گفت: عملیات اخیر فلسطینی‌ها، دفاع از کرامت و حقوق خود در مقابل اقدامات و جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی بود و جنایات جنگی جاری رژیم صهیونیستی در نوار غزه هیچ توجیه قابل دفاعی ندارد.

وی افزود: شکست اخیر رژیم صهیونیستی یک بار دیگر حقیقت ادبیات رایج جنگ ۳۳ روزه را اثبات کرد که اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است.

در این دیدار برخی از موضوعات مورد علاقه دوجانبه نیز مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.