رئیس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: حدود ۹۹ هزار درخواست ثبت شده در درگاه ملی مجوزها در انتظار بررسی دستگاه‌ها صدور مجوز هستند.

۹۹ هزار درخواست مجوز، در انتظار پاسخ وزارتخانه‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سید امیر سیاح رئیس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد در گفت‌وگو با رادیو اقتصاد اظهار داشت: بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار درخواست مجوز، در درگاه ملی مجوزها ثبت شده است که از این تعداد ۸۶۰ درخواست مجوز صادر شده است. البته اطلاع نداریم از ۸۶۰ مجوزی که صادر شده است چه تعداد منجر به ایجاد کسب و کار جدید شده است.

وی افزود: مهمترین دستگاهی که برای صدور مجوز به درگاه ملی مجوزها متصل نشده است قوه قضائیه و پس از آن شهرداری‌ها هستند.

سیاح تصریح کرد: صدور مجوزها باید به درگاه ملی وصل شوند. از بزرگان دولت خواهش کردیم از صفی که مقابل دیوان عدالت برای معافیت از این قانون تشکیل شده است خارج شوند و به دنبال امضای طلایی خود نباشند و مقابل خواسته رئیس جمهور نایستند.

رئیس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد تصریح کرد: حدود ۹۹ هزار درخواست ثبت شده در درگاه ملی مجوزها در انتظار صدور مجوز هستند که بیشترین درخواست‌ها مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی است. یکی از مهمترین دلایل تأخیر صدور مجوز این است که فناوری اطلاعات دستگاه‌های کشور طی ماه‌های گذشته تحت فشار بودند. همچنین نیروهای برجسته آی تی کشور مهاجرت کرده‌اند و نیروی انسانی این حوزه کم شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.