فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار گفت: با شعار امسال «شهروند قانون مدار» پلیس خدمتگزار، می‌کوشیم تا بتوانیم پلیسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم. 

هدف ما رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی است

سرهنگ صبری‌پور در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده الحمدالله روز به روز با افزایش نیرویی که به ما تعلق می‌گیرد توانستیم در بخش امنیت شهرستان گلبهار با کمک همکاران و مردم عزیز کارهای خوبی انجام دهیم. 
 
وی ادامه داد: در بخش سرقت‌های باغ ویلاهای گلمکان که یک معظل و نگرانی برای امنیت مردم قرار گرفته بود توانستیم بالغ بر بیست درصد کاهش سرقت داشته باشیم. کاهش جرایم و سرقت‌ها نشات گرفته از زحمات خود مردم و استفاده از پلیس‌های شرکت‌های حفاظتی، استفاده از دوربین، دزدگیر است که باعث کاهش سرقت‌ها شده است. 
 
فرمانده انتظامی گلبهار گفت: بیشترین جرایم و سرقت‌هایی که در سطح شهرستان گلبهار داشتیم اکثر سارقین مشهد، این شهر را به عنوان حیاط خلوت قرار می‌دادند به علت اینکه نظارتی وجود نداشت که در این دو سال توانستیم الحمدالله محل ناامنی برای بزهکاران و سارقین ایجاد کنیم همچنین در اغتشاشات افراد زیادی را شناسایی کردیم که از مشهد وارد شده بودند. 
 
وی بیان کرد: باید وظیفه‌ای که بر عهده ماست و به ما امانت داده شده است را به درستی انجام دهیم و آنچه را که در توان داریم برای پیشبرد ماموریت‌های سازمانی و رضای خداوند انجام دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.