اسطوره باشگاه پرسپولیس می‌گوید بعد از پایان هیچ تماسی با او برای تمدید قرارداد گرفته نشد.

 کریم باقری مصاحبه درویش را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از ورزش سه پس از اظهارات رضا درویش در مورد کریم باقری، تماسی با مربی سابق پرسپولیس گرفتیم که او با خوش‌رویی پاسخ داد و گفت: من هم این صحبت‌ها را شنیدم و خیلی تعجب کردم.

وی افزود: من به سهم خودم به عنوان یک عضو سابق باشگاه پرسپولیس همیشه حمایت کردم و از وقتی هم که کنار رفتم هیچ بحثی نداشتم و کاری هم به هیچ مسئله‌ای ندارم. ولی این حرف‌های آقای درویش خیلی من را متعجب می‌کند.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: به هر حال مصاحبه‌های سابق آقای درویش موجود است و گفت‌وگویی که جلو باشگاه با خبرنگاران انجام داد و گفت که نمی‌شود همه پیشکسوتان به تیم اضافه شوند و این را در مورد من گفت. حالا ایشان حرف دیگری می‌زند. شاید حرف‌هایش را یادش رفته و شاید هم داستان دیگری است اما نمی‌دانم اساسا چرا در مورد من صحبت می‌کند و این حرف‌ا را می‌زند.

باقری در مورد سکوت خود اظهار کرد: من خودم هیچ علاقه‌ای ندارم که مصاحبه کنم و سر زبان‌ها بیفتم چون ممکن است پرسپولیس لطمه ببیند. اما ایشان دوست دارد هرطور که شده ما را به صحبت بیندازید و شاید هم می‌خواهد خودنمایی کند.

کاپیتان و مربی سابق پرسپولیس گفت: من تکذیب می‌کنم که می‌خواستم کار اقتصادی کنم. موضوع این است که قرارداد من به پایان رسید و باشگاه برای تمدید قرارداد هیچ تماسی با من نگرفت و از طرف باشگاه هیچ تمایلی برای تمدید قرارداد نداشت و همکاری ما به پایان رسید.

او در پایان عنوان کرد: من از این به بعد بیرون فوتبال هستم و کارهای خودم را پیگیری می‌کنم و برای پرسپولیس و آقای گل‌محمدی و بازیکنان آرزوی موفقیت دارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.