معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای افتتاح چندین پروژه استانی و بازدید از طرح و پروژه‌های تولیدی و زیربنایی به استان یزد سفر می‌کند.

برنامه‌های معاون رییس جمهور در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین، مجید دهقانی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد:‌ پنجشنبه این هفته استان یزد میزبان داود منظور، معاون رییس جمهور و مقام عالی سازمان برنامه و بودجه کشور برای افتتاح پروژه‌های حوزه بهداشت و سلامت، حوزه آب و فاضلاب، حوزه گردشگری و چندین مدرسه و واحدتولیدی خواهد بود.

وی با بیان این‌که استان یزد تبدیل به کارگاه پویایی و سازندگی شده است، به تخصیص بهینه منابع به ویژه انجام تعهدات سفرهای ریاست جمهوری از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و گفت: با برنامه محوری و تخصیص منابع توانستیم در حوزه فعالیت عمرانی و راه‌اندازی ده‌ها پروژه و طرح بزرگ و کوچک مانده از سال‌های قبل اقدامات خوبی را انجام دهیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد تصریح کرد: در همین راستا با حضور دکتر منظور قرار است ضمن بازدید از طرح و پروژه‌های زیربنایی و تولیدی استان، چندین طرح و پروژه مهم استانی نیز بهره‌برداری رسیده و خدمت‌رسانی به مردم شریف استان را آغاز کنند.

شایان ذکر است، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و شرکت در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از دیگر برنامه‌های سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به یزد است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.