مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از اجرای چند پروژه در راستای ارتقاء سطح تأمین آب شرب شهر گردشگری شاندیز خبر داد.

اجرای چند پروژه تأمین آب شرب شهر گردشگری شاندیز

به گزارش قدس خراسان، حسین امامی با بیان اینکه ۳ پروژه ارتقاء تأمین آب شهر شاندیز در افق میان مدت و بلند مدت با اعتباری بالغ‌بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است، اظهار کرد: در راستای ارتقاء سطح تأمین آب پایدار شهر ییلاقی شاندیز با تکمیل سه پروژه شاهد اعتلاء خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی مشترکین در این شهرستان خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی این پروژه‌ها را شامل حفر، تجهیز، برق‌رسانی دو حلقه چاه، دو کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال و اجرای ابنیه، افزایش توان ایستگاه‌های پمپاژ یک و دو، اصلاح و بازسازی و خرید لوازم و ساخت ایستگاه پمپاژ و مخزن ۱۰۰۰مترمکعبی و خطوط انتقال با اعتباری در حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی از پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه‌ها خبر داد و با اشاره به ورود ۳۵۰ هزار نفر جمعیت شناور در روزهای آخر هفته و تعطیلات به شهر گردشگری شاندیز و تشدید مصارف در منطقه، اظهار کرد: با توجه به روند اجرای عملیات گسترده تأمین آب شرب شهر شاندیز و ضرورت اتصال این پروژه‌ها به تأسیسات فعلی و همچنین شرایط خاص توپوگرافی شهرستان و استفاده از ایستگاه‌های متعدد پمپاژ برای انتقال آب به نقاط مختلف، وقفه موقتی تأمین آب اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

به گفته امامی آبفای طرقبه شاندیز در مرحله نخست  عملیات اتصال خطوط و پیش از قطع موقت آب، نسبت به اطلاع‌رسانی گسترده از طریق شبکه‌های اجتماعی و هماهنگی‌های لازم با مسئولان شهرستان اقدام کرده و با مدیریت مصرف و آب‌رسانی تانکری، در مدت چند ساعته اجرای عملیات، نیاز آبی مشترکان برخی نقاطی که با کمبود آب مواجه بودند را برطرف کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فاز دوم تکمیلی عملیات اتصال در شبکه شهر شاندیز که با هدف ایجاد توسعه پایدار تأمین آب در حال انجام است به زودی اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.