تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد دوازدهمین روز شده که جنایت مافوق تصور این رژیم در بمباران بیمارستان المعمدانی که صدها شهید به جا گذاشته، طوفان خشم و انزجار ملت‌ها و انسان‌های آزاده و وجدان‌های بیدار را به دنبال داشته است.

فریاد خشم علیه صهیونیست‌ها از لبنان و صنعا تا آفریقا/قبل و حین بمباران بیمارستان المعمدانی، مقاومت موشکی شلیک نکرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری های رسمی، جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع نوار غزه بعد از عملیات «طوفان الاقصی» در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که جنایت مافوق تصور و هولناک شامگاه سه شنبه این رژیم در بمباران بیمارستان المعمدانی به شهادت صدها بیمار و مجروح و نیز زنان و کودکانی منجر شده که تصور می‌کردند این بیمارستان مکان امنی بوده و خود را به آنجا رسانده بودند تا از آتش کینه صهیونیست‌ها در امان بمانند، ما جنایتکاران صهیونیست که نشان دادند برای ارتکاب جنایات خود هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند، چنین کشتاری به راه انداختند که موج توفنده‌ای از واکنش‌ها را در میان وجدان‌های بیدار و آزادگان جهان به راه انداخته است.

درگیری معترضان لبنانی و نیروهای امنیتی مقابل سفارت آمریکا

به نوشته فارس رسانه‌های لبنانی از تظاهرات مردم خشمگین این کشور مقابل سفارت آمریکا در بیروت و درگیری آن‌ها با نیروهای امنیتی خبر دادند.

فریادهای مرگ بر اسرائیل در خیابان های بغداد

به نوشته ایرنا مردم عراق در ادامه فعالیت‌های خود برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی امشب (چهارشنبه) نیز به خیابان‌ها آمدند و علیه صهیونیست‌ها و آمریکا بزرگترین حامی رژیم جنایتکار اسرائیل شعار سردادند.

افزایش آمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده

به نوشته مهر ارتش رژیم صهیونیستی اسامی جدید نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در جریان عملیات طوفان الاقصی را اعلام کرد.

با اعلام این اسامی جدید، تعداد نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در عملیات نیروهای مقاومت فلسطین به ۳۰۴ نفر افزایش یافت.

قبل و حین بمباران بیمارستان المعمدانی، مقاومت موشکی شلیک نکرد

مهر به نقل از الجزیره نوشت: جنبش حماس اعلام کرد که مقاومت فلسطین قبل و هنگام بمباران بیمارستان المعدانی موشکی پرتاب نکرده و سامانه پدافندی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نیز در این مدت فعال نشده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در این بیانیه تاکید کرد که موشک‌های مقاومت ساخت داخل هستند و توان تخریب آن‌ها به کشتار صدها نفر در هر اصابت نمی‌رسد.

در ادامه این بیانیه آمده است: از دادستان کل دادگاه کیفری بین‌المللی می‌خواهیم که پرونده‌ای را در چارچوب نسل‌کشی جمعی برای تحقیق در جنایت هدف‌قراردادن بیمارستان المعمدانی باز کند.

هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در حمله حزب‌الله

فارس نوشت: منابع خبری گزارش دادند به دنبال حمله جنبش حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی در خطوط مرزی با لبنان ۳ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.

حمله موشکی قسام به تل آویو

گردانهای قسام اعلام کرد که در واکنش به کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، تل آویو را هدف قرار داده است.

آمریکا بازهم قطعنامه آتش بس در غزه را وتو کرد

شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه باز هم قطعنامه آتش بس در غزه را با کارشکنی آمریکا رد کرد.

فریاد خشم علیه صهیونیست‌ها از لبنان و صنعا تا شمال آفریقا

به نوشته مهر تظاهرات گسترده ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه در اطراف سفارت آمریکا در منطقه عوکر در لبنان جریان دارد.

نیروهای امنیتی برای پراکنده کردن تظاهرکنندگان از گاز اشک آور استفاده کردند.

از سوی دیگر تظاهرات گسترده ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در یمن برگزار شد.

آمار شهیدان و مجروحان حمله رژیم صهیونیستی به غزه

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۳۴۷۸ فلسطینی و زخمی‌شدن ۱۲۰۶۵ نفر دیگر در نتیجه حملات ددمنشانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.

القدره اعلام کرد: ورود دشمن به مرحله هدف‌قراردادن بیمارستان‌ها و گستاخ‌شدن برای قتل عام توصیف‌ناپذیر بیمارستان المعمدانی تهدیدی خطرناک برای نظام درمانی به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: تعداد قربانیان قتل عام بزرگی که دشمن جنایتکار در بیمارستان المعمدانی انجام داد به ۴۷۱ شهید و ۳۱۴ زخمی رسیده است. حال ۲۸ زخمی نیز وخیم گزارش شده است.

وی تاکید کرد: ۷۰ درصد از قربانیان تجاوز اسراییل به غزه را کودکان، بانوان و افراد سالمند تشکیل می‌دهند. در این جنایات ۴۳۳ خانواده مورد هجوم قرار گرفته‌اند که تنها پیکر ۲۴۲۱ نفر از شهدای این خانواده‌ها در دسترس بوده و صدها نفر از آنان همچنان زیر آوار هستند.

القدره افزود: وزارت بهداشت ۱۳۰۰ پیام در مورد افرادی که زیر آوار مانده‌اند دریافت کرده که ۶۰۰ مورد آن مربوط به کودکان بوده است. انتظار داریم که برخی افراد زیرآوارمانده زنده باشند، اما به دلیل تداوم بمباران و کمبود امکانات دستیابی به این افراد دشوار است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه هشدار داد که پس از ورود بیمارستان‌ها به مرحله فروپاشی عملی، ساعات پیش رو در روند ارایه خدمات بهداشتی به بیماران و زخمی‌ها در آینده به شدت تاثیرگذار خواهد بود.

نتانیاهو از اسارت برادرزاده‌اش به دست مقاومت خبر داد

به نوشته فارس؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی از اسارت برادرزاده‌اش به دست مقاومت پرده برداشت.

 تظاهرات مردمی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین

 شهروندان بحرینی با وجود اقدامات سرکوبگرانه نیروهای امنیتی آل خلیفه خود را به نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در منامه رسانده و بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت هولناک اشغالگران در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه تاکید کردند.

 شهید و زخمی شدن ۱۱۳ فلسطینی در خان یونس از صبح امروز تاکنون

منابع فلسطینی گفتند که آمار شهدای تجاوزات جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در خان یونس از صبح امروز تاکنون به ۳۱ شهید و ۸۲ زخمی رسیده است.

این منابع از حملات مجدد جنگنده‌های اسرائیلی به غزه و شهادت شماری دیگر از انسان‌های بیگناه خبر دادند که بیشتر آنها کودک هستند.

از دیرالبلح در مرکز نوارغزه هم خبر می‌رسد که منزل یک خانواده فلسطینی هدف بمبهای جنگنده های اشغالگران قرار گرفته است که از آمار قربانیان این جنایت هنوز خبری مخابره نشده است.

 موشکباران تل‌آویو از سمت غزه

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس از موشکباران تل آویو در واکنش به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع نوار غزه خبر داد.

رسانه‌های عبری گزارش داده بودند که آژیر خطر در تل آویو و بیتح تکفا به صدا درآمده است. این رسانه‌ها از شنیده شدن صدای سه انفجار در بیتح تکفا خبر دادند. 

نتانیاهو از اسارت برادرزاده‌اش به دست مقاومت خبر داد
 
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نطقی که در کنست ایراد کرد و شماری از رسانه‌های عربی آن را باز نشر دادند گفت یاکوب برادر زاده او که راننده خانوده‌اش هم بود، اکنون در اسارت فلسطینیان در غزه قرار دارد. 

 دیدار هنیه با فرستاده ویژه گوترش در دوحه

یک منبع عالی‌رتبه حماس به شبکه الجزیره گفت: اسماعیل هنیه در دوحه با فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل به خاورمیانه دیدار کرد.

هنیه در این دیدار به فرستاده گوترش گفت: ریشه اصلی مشکل سیاسی و نشات گرفته از بی احترامی اشغالگران به حقوق فلسطینان است.

بایدن: کشورهای دیگر نباید به حمله به اسرائیل فکر کنند

 جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که برای همبستگی با رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، بیان کرد که کشورهای دیگر، بازیگران متخاصم نباید فکر حمله به اسرائیل را بکنند.

 بایدن همچنین گفت که این هفته یک درخواست به کنگره ارسال می‌کند تا بسته کمکی نظامی بی‌سابقه به اسرائیل بررسی شود.

 رئیس جمهوری آمریکا در مورد جنایت رژیم صهیونسیتی در بیمارستانی در غزه نیز مدعی شد که بر اساس اطلاعاتی که دیدیم، انفجار در بیمارستان غزه به نظر نتیجه شلیک راکت از سوی غزه بوده است.

 جنایت دیگر اشغالگران صهیونیست در نوار غزه

 وزارت امور داخلی فلسطین از شهید و زخمی شدن شماری از مردم بی دفاع در پی حمله مستقیم جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدی در اردوگاه النصیرات خبر داد.

 دیدار امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه عربستان

 حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی درباره تحولات فلسطین با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار درباره توقف تشدید تنش‌ها در غزه بحث و تبادل نظر شد.

موضع ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت

 ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از مواضعش در شمال با شلیک موشک هدایت شونده ضد تانک از لبنان، هدف قرار گرفته است.

 این رژیم هنوز از تلفات احتمالی گزارشی درز نداده و فقط اعلام کرد که در حال پاسخ به این حمله است.

حمله اسرائیل به مدرسه‌ای که مردم در آن پناه گرفته بودند

 گزارش‌های خبری از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در المغازی نوار غزه حکایت دارد. 

 هنوز از شمار کشته‌ها و زخمی‌های حادثه که یکی از پناهگاه‌های مردم در زمان حملات اسرائیل به نوار غزه است، منتشر نشده است.

 بورل: با قطع آب به روی غزه مخالف هستیم

 جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که این بلوک مخالف اقدام اسرائیل در توقف عرضه آب به روز جمعیت غزه است؛ این اقدام مشخصا قانون بین‌المللی را نقض می‌کند.

 وی همچنین مدعی شد که اتحادیه اروپا در قبال قطع آب غزه باید همان موضعی را اتخاذ کند که در قبال اوکراین گرفت.

 حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان 

منابع خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی اطراف دو شهرک «علما الشعب» و «رامیه« در جنوب لبنان را با توپخانه هدف قرار داده است.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان 

منابع خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی اطراف دو شهرک «علما الشعب» و «رامیه« در جنوب لبنان را با توپخانه هدف قرار داده است.

 وزیر خارجه عربستان: حصر غزه باید رفع شود 

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی امروز چهارشنبه گفت حصر غزه باید رفع شود. 

 جهاد اسلامی: هدف رژیم صهیونیستی از اتهام زنی مهار خشم افکار عمومی جهانی است

طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: رژیم صهیونیستی با تهمت زنی در صدد شانه خالی کردن از جنایت وحشیانه و آرام کردن خشم جهانی است.

- سفر بایدن چراغ سبز کشتار و قتل عام فلسطینی ها را به رژیم صهیونستی می دهد و آن را مشروعیت می بخشد.

- بمب های مورد استفاده در بمباران بیمارستان المعمدانی ساخت آمریکا بود، با این حال آمریکایی ها نمی توانند، معادلات را تغییر دهند.

سید هاشم صفی الدین: طرح اخراج اهالی غزه هرگز محقق نخواهد شد

سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با محکوم کردن جنایت کشتار بیمارستان معمدانی غزه، تاکید کرد که طرح اخراج اهالی غزه از نوار غزه محقق نخواهد شد

- امروز هدف، بیرون راندن ساکنان غزه، از باریکه غزه است.

- اظهارات عبد الفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر درباره آوارگی مردم غزه و بیرون راندن آنها به مصر، بر جدی بودن طرح کوچ اجباری اهالی نوار غزه دلالت دارد.

- هشدار می دهیم که اسرائیل تلاش خواهد کرد، بیمارستان‌ها و غیر نظامیان بیشتری را با هدف بیرون راندن مردم از نوار غزه هدف قرار دهد و بمباران کند.

- به بایدن و نتانیاهو می گوییم که طرح بیرون راندن و اخراج مردم غزه محقق نخواهد شد.

 شمار شهدای فلسطین به مرز ۳۵۰۰ نفر رسید /کرانه باختری ۶۲ شهید

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تعداد شهدای حملات صهیونیست‌ها به غزه خبر داد و اعلام کرد که در این حملات تاکنون ۳هزار و ۴۷۸ نفر شهید و بیش از ۱۲ هزار نفر هم مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۶۲ شهید و بیش از یک هزار و ۳۰۰ زخمی رسیده است .

 ریاض المالکی: اسرائیل هر ۱۵ دقیقه یک کودک فلسطینی را می‌کشد

وزیر خارجه فلسطین در نشست جده گفت جنایت های رژیم اسرائیل به مرحله‌ای رسیده که این رژیم هر ۱۵ دقیقه یک کودک فلسطینی را با خونسردی می‌کشد.

 تظاهرات ضدصهیونیستی در شهرهای اسلامی و عربی همچنان ادامه دارد

تونس، اردن، عمان، سوریه و لبنان و ترکیه همچنان شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی بی سابقه علیه جنایت صهیونیست‌ها در غزه است.

-حماس: ادعاهای اسرائیل دروغ است

اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس طی کنفرانس خبری در بیروت لبنان: اشغالگران صهیونیست دست به فتل عام جمعی اهالی غزه با حمایت آمریکا زده‌اند.

 برای اینکه ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه موشک‌های ما به بیمارستان اصابت کرده را بدانید، بروید سایت ارتش صهیونیستی را ببینید که لحظه شلیک  موشک‌ها و مکان آن‌ها را با رادار مشخص می‌کند.

مقاومت در غزه، ۲۰ دقیقه قبل از جنایت بیمارستان المعمدانی و حتی ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بعد از بمباران این بیمارستان در محدوده و اطراف این بیمارستان دست به شلیک موشک نزده و ادعاهای اسرائیل دروغ است.

عملیات طوفان الاقصی، حق مشروع مردم ما برای دفاع از خود، خاک و مقدساتش بود.

ما آمریکا و غرب را مسئول کامل همه جنایت‌هایی اسرائیل می‌دانیم که آخرین آن، جنایت بیمارستان المعمدانی بود.

حمایت سیاسی و نظامی و رسانه‌ای آمریکا از اشغالگران لکه ننگی است که واشنگتن را رها نخواهد کرد و این حمایت‌ها رفتار ریاکارانه و دوگانه آمریکایی‌ها را نشان می‌دهد.

همه کشورهای اسلامی و آزاده باید برای توقف حملات بی‌امان به خانه ها و ادوگاه‌ها و بیمارستان‌ها در غزه دست به تحرکات زده و به تظاهرات خود علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها ادامه دهند.

حماس از همه مسلمانان و آزادگان خواست جمعه این هفته برای غزه در سرتاسر جهان تظاهرات برگزار کنند.

ما از لغو نشست چهارجانبه أمان که قرار بود امروز در اردن با حضور رئیس جمهور آمریکا برگزار شود، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حمدان همچنین گفت، برای اینکه ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه موشک‌های ما به بیمارستان اصابت کرده را بدانید، بروید سایت ارتش صهیونیستی را ببینید که لحظه شلیک  موشک‌ها و مکان آن‌ها را با رادار مشخص می‌کند.

مقاومت در غزه، ۲۰ دقیقه قبل از جنایت بیمارستان المعمدانی و حتی ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بعد از بمباران این بیمارستان در محدوده و اطراف این بیمارستان دست به شلیک موشک نزده و ادعاهای اسرائیل دروغ است.

 واکنش پوتین به جنایت «المعمدانی»: فاجعه است

رئیس جمهور روسیه در واکنش به کشتار بیش از ۵۰۰ غیرنظامی از جمله زنان و کودکان در بمباران بیمارستان المعمدانی نوار غزه، گفت که این حادثه فاجعه است و باید این درگیری و نزاع حل شود و خاتمه یابد.
رئیس جمهور روسیه گفت که تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی می‌تواند شرایط را برای صلح دائمی فراهم کند.
او گفت که فدراسیون روسیه همواره از ایده و طرح تشکیل کشور فلسطین حمایت کرده است

 اجساد ۱۵۰۰ شهید غزه همچنان زیر آوار است

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار میدانی خود در غزه گزارش داد که بیش از ۱۵۰۰ شهید همچنان در زیر آوار منازلی هستند که رژیم اسرائیل این منازل را بر سر ساکنان آن‌ها خراب کرده و این مسئله، یک تهدید کننده بزرگ زیست محیطی است.

 شهادت ۲۷ فلسطینی در بمباران منزلی در جبالیا در شمال نوار غزه

منابع بیمارستانی اعلام کردند که در بمباران منزلی در جبالیا در شمال نوار غزه ، ۲۷ فلسطینی به شهادت رسیدند.

 آمار شهدای فلسطینی از ۳۳۰۰ فراتر رفت

وزارت بهداشت فلسطین جدیدترین آمار شهدای حملات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ شهید اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین نسبت به کمبود شدید دارو در نوار غزه و دشواری بسیار در رسیدن به بیمارستان‌ها خبر داد.

این وزارتخانه همچنین از سازمان‌های بین المللی خواست به مسئولیت‌های خود در خصوص توقف تجاوز بی رحمانه به نوار غزه و کرانه باختری عمل کنند.

 گروههای فلسطینی: جهان اسلام در مخالفت با سفر بایدن به خیابان‌ها بیاید

بیانیه مشترک گروه‌های فلسطینی: از امت عربی و اسلامی‌مان می خواهیم، در حمایت از مردم‌ ما و محکومیت سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به خیابان ها بیایند.

موضع برخی کشورهای عربی که آوارگی و مهاجرت فلسطینی ها را رد می‌کند، نیازمند اقداماتی(عملی) برای جلوگیری از کشتار کودکان و زنان در غزه است.

بایدن دروغ رژیم صهیونیستی را تکرار کرد

رئیس‌جمهور آمریکا که به فلسطین اشغالی سفر کرده دروغ‌پردازی رژیم صهیونیستی درباره جنایت المعمدانی در غزه را تکرار کرد و مدعی شد که این حمله «توسط طرف دیگر» صورت گرفته است.

نتانیاهو: سطح همکاری امروز ما با آمریکا بی‌سابقه است

نتانیاهو خطاب به بایدن: می‌دانم که شما در زمینه بازگرداندن اسرای اسرائیل در نزد حماس با ما همراه هستید.

 همه دنیا باید برای شکست دادن حماس متحد شود.

شما اولین رئیس جمهور آمریکا هستید که در وقت جنگ به اسرائیل می آیید.

حماس: رژیم صهیونیستی مسئول مستقیم قتل عام بیمارستان المعمدانی غزه است

رژیم صهیونیستی تلاش بیهوده‌ای می‌کند تا روایت دروغینی از کشتار و قتل عام بیمارستان معمدانی ارائه دهد.

رژیم اشغالگر ناکام و شکست خورده ای که از همان ساعات اولیه تلاش کرد، چندین روایت از این کشتار و قتل عام ارائه دهد، مسئول مستقیم این قتل عام و کشتار است.

رژیم صهیونیستی تهدید به بمباران بیمارستان معمدانی و ۲۲ بیمارستان دیگر و کادرها و بیماران بستری در آنها کرده بود.

 القسام تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد

گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس یک مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی نزدیک "کیسوفیم" را هدف حملات خمپاره ای خود قرار داد.

 السیسی: با کوچاندن فلسطینی‌ها مخالفیم  

عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر: آواره کردن فلسطینی‌ها از نوار غزه به دنبال آن، آوارگی فلسطینی‌ها از کرانه باختری به اردن را درپی خواهد داشت.

آنچه در غزه رخ می دهد، اقدامی علیه حماس نیست، بلکه واداشتن ساکنان غزه به ترک آن است.

آنچه هم اکنون در غزه رخ می دهد، تلاشی برای اجبار ساکنان غیرنظامی به مهاجرت و پناهندگی به مصر است و این چیزی است که ما آن را نمی پذیریم.

نقشه آواره کردن فلسطینی‌ها از نوار غزه به مصر و از کرانه باختری به اردن مانع تشکیل دولت فلسطینی می‌شود.

 تداوم «عملیات نظامی» (حمله زمینی به غزه) پیامدهایی برای منطقه خواهد داشت و ممکن است این عواقب از کنترل خارج شود.

بایدن وارد فلسطین اشغالی شد

منابع خبری گزارش دادند هواپیمای جو بایدن در فلسطین اشغالی به زمین نشست.

حملات خمپاره ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع خبری از حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به اطراف دو شهرک علما الشعب و الضهیره در جنوب لبنان خبر دادند.

شنیده شدن صدای انفجار در مرز لبنان با فلسطین اشغالی

منابع صهیونیستی از شنیده شدن صداهای انفجار در مرز لبنان با فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات راکتی مقامت فلسطین به شهرک صهیونیست نشین "ناحل عوز"

منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که مقاومت اسلامی فلسطین لحظاتی پیش شهرک صهیونست نشین  "ناحل عوز" مجاور غزه را هدف حملات راکتی خود قرار داده است.

جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با دروغگویی از زیر بار مسئولیت خود فرار کند

بیانیه جهاد اسلامی: اتهام زنی به جهاد اسلامی باعث نمی‌شود دشمن بتواند از زیر بار مسئولیت جنایتی که انجام داده، شانه خالی کند. اتهامات دشمن باطل است و مقاومت از زیرساخت‌های عمومی به عنوان مراکز نظامی خود استفاده نمی کند. دشمن تلاش دارد از طریق دروغ‌های ساختگی هدف قرار دادن بیمارستان‌ها را توجیه کرده و از مسئولیت خود در این زمینه فرار کند.

اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه

در پی جنایت صهیونیست ‌ها در بیمارستان المعمدانی در غزه ، سوریه سه روز عزامی عمومی در این کشور اعلام کرد.  
پیش از این عراق نیز سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرده بود.

 پنتاگون: نیروهای عملیات ویژه آمریکا در اسرائیل حضور دارند

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام پنتاگون اعلام کرد که آمریکا یک تیم از نیروهای عملیات ویژه خود را به فلسطین اشغالی فرستاده است.

به گفته مقام وزارت دفاع آمریکا، این تیم به اسرائیل در زمینه اطلاعات مربوط به اسرا در غزه کمک خواهد کرد.

 هشدار روزنامه نگار صهیونست: هاله مصونیت مطلق ما در حال محو شدن است

«ایساف یونی» روزنامه نگار صهیونیست ساکن برلین در توئیتی با انتشار تصاویر صفحه اول روزنامه‌های صبح امروز اروپا نوشت: تصاویر و تیترهای اصلی روزنامه های امروز به شمار کشته های فلسطین اختصاص پیدا کرده است، ما در نقطه افول حمایت افکار عمومی از (مظلوم نمایی) اسرائیل هستیم، این مسئله حداقل در اروپا قابل مشاهده است، این کار می‌تواند مصونیت شبه کامل ما را مخدوش کند.

 اعتصاب فراگیر در کرانه باختری پس از نسل کُشی صهیونیست‌ها در غزه

در پی جنایت صهیونیست ها در بمباران بیمارستان معمدانی در غزه، اعتصاب سراسری در کرانه باختری اعلام شد.

 همچنین از مردم کرانه باختری خواسته شده است که در تظاهرات ضد صهیونیستی امروز برای محکومیت این جنایت شرکت کنند.  

 واکنش نبیه بری به جنایت صهیونیست ها در قتل عام ملت فلسطین

کشتار مردم فلسطین توسط رژیم اشغالگر حد و مرز ندارد و آیا زمان آن نرسیده که وجدان جهانی در برابر این جنایات بیدار شده و ماشین نسل‌کشی که توسط صهیونیست‌ها به راه افتاده را مهار کند؟ این جنایات، صرفا ملت فلسطین را هدف قرار نداده بلکه کل بشریت و انسانیت را مورد هدف گرفته است.

پرواز جنگنده‌های شناسایی  رژیم صهیونیستی بر فراز جنوب لبنان

منابع خبری از پرواز جنگنده‌های شناسایی رژیم صهیونیستی بر فراز مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی خبر دادند.

 رسانه‌های صهیونیستی: بایدن با هواپیمای نظامی به فلسطین اشغالی می رود

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مسیر عزیمت به اسرائیل وارد یونان شد تا به وسیله یک هواپیمای نظامی به فلسطین اشغالی سفر کند.
رسانه‌های اسرائیلی همچنین اعلام کردند که هواپیمای ویژه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وارد بن گوریون نخواهد شد، چرا که ممکن است هدف موشک‌های مقاومت قرار گیرد.


 اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۴ نظامی خود در حملات راکتی حزب الله

ارتش رژیم اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله راکتی ضد زره نیروهای مقاومت لبنان  که دیشب صورت گرفت، چهار نظامی این رژیم زخمی شدند.

۸:۲۵-- حزب‌الله یک تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی را منهدم کرد

جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات موشکی خود ضد مواضع نظامی رژیم اشغالگر در پاسخ به تجاوزات این رژیم، بامداد امروز یک تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی را هدف قرار داد که شماری کشته و زخمی در صفوف دشمن به جای گذاشت.

مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوای ارتش رژیم اشغالگر در موضع نظامی «الراهب» در مجاورت خطوط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد.

طبق این بیانیه نظامیان رژیم اشغالگر در داخل این تانک مورد هدف مستقیم قرار گرفته و کشته یا زخمی شدند.


 شمار شهدای غزه به بیش از ۳۲۰۰ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در دوازدهمین روز تجاوز صهیونست‌ها به نوار غزه بیش از ۳۲۰۰ نفر شهید و ۱۱ هزار نفر دیگر زخمی شدند که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

مهم ترین اخبار بامدادی دوازدهمین روز «طوفان الأقصی»

-وزیر خارجه مصر: اسرائیل طی روزهای گذشته چهار بار گذرگاه رفح را بمباران کرد

سامح شکری وزیر خارجه مصر: گذرگاه رفح طی روزهای گذشته چهار بار بمباران شد که در یکی از این حملات، چهار کارگر مصری زخمی شدند.

-بمباران عمدی منازل مردم نوار غزه و شهادت ۳۵ نفر دیگر

رسانه ها از دستکم ۳۵ شهید و شمار زیادی مجروح در حملات عمدی اسرائیل به منازل مردم در جبالیا، خیابان سراری و منطقه القصاصیب در شمال نوار غزه خبر دادند.

-تظاهرات در برابر کاخ سفید: حمایت از اشغالگران اسرائیلی را متوقف کنید

رسانه ها از برگزاری تظاهرات در برابر کاخ سفید و  درخواست معترضان از جوبایدن رئیس جمهور آمریکا برای توقف حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیست خبر دادند.

تظاهرات کنندگان، دولت بایدن را به همدستی با رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایت کشتار در بیمارستان المعمدانی غزه متهم کردند.

-برافراشتن پرچمهای حماس در دیوار سفارت آمریکا در بیروت

شهروندان لبنانی به نشانه حمایت قاطع خود از مقاومت فلسطین، پرچمهای فلسطین و جنبش حماس را بر دیوار سفارت آمریکا در بیروت به اهتزاز درآورند.

حملات شدید جنگنده‌های اسرائیلی به محله الشجاعیه غزه

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی محله الشجاعیه شهر غزه را به شدت بمباران کردند.

کنفرانسی در میان پیکرهای شهدای جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی

مسئولان وزارت بهداشت فلسطین برای نشان دادن عمق جنایت غیر قابل توصیف صهیونیستهای غاصب در میان پیکرهای شهدای کشتار در بیمارستان المعمدانی کنفرانس خبری را برگزار کردند.

تظاهرات مردم لیبی در محکومیت جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه

شهروندان لیبیایی با برگزاری تظاهرات در طرابلس، جنایت صهیونیستها در بمباران بیمارستان المعمدانی شهر غزه را به شدت محکوم و بر حمایت خود از مردم بی دفاع نوار غزه تاکید کردند

تظاهرات ضد صهیونیستی در برابر کنسولگری اسرائیل در کانادا

شهروندان خشمگین کانادایی در حمایت از مردم بی دفاع غزه و محکومیت جنایات وحشیانه صهیونیستها به ویژه کشتار هولناک بیماران و مجروحان در بیمارستان المعمدانی، در برابر کنسولگری رژیم اسرائیل در تورنتو تظاهرات کردند.

درگیری‌های شدید فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در اردوگاه شعفاط قدس

منابع خبری از درگیری شدید میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی خبر می دهند.

جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نوار غزه/ شهادت سه شهروند و زخمی شدن ۱۲ نفر دیگر در بمباران منزلی در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی در جنایت جدیدی در نوار غزه، غرب شهر رفح را بمباران کردند که در نتیجه آن منزلی ویران شد که در نتیجه آن، دستکم سه نفر شهید و ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.

هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست در مناطق مرزی فلسطین اشغالی و لبنان

یک یگان از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی فلسطین اشغالی و لبنان با موشک ضد زره هدف قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که یک یگان نظامی آن هدف موشک هدایت شونده ضد زره در مرز لبنان و فلسطین اشغالی قرار گرفته است.

واکنش بایدن به جنایت هولناک صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی

جوبایدن رئیس جمهور آمریکا در واکنش ریاکارانه به جنایت هولناک صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی با استفاده از واژه انفجار به جای بمباران، به نوعی دست داشتن صهیونیست‌ها در این جنایت را انکار کرد و گفت: از انفجاری که در بیمارستان  المعمدانی غزه رخ داده و منجر به تلفات سنگین شده، عمیقا احساس خشم و اندوه می‌کنم.

-حملات توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

پایگاه خبری شهاب گزارش داد غرب و جنوب شهرک عیتاالشعب در جنوب لبنان هدف حملات توپخانه‌ای  ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

-تظاهرات بامدادی مردم مصر در شهر ۶ اکتبر

شهروندان مصری با برگزاری تظاهرات در شهر ۶اکتبر با محکوم کردن جنایت اشغالگران در بمباران بیمارستان  المعمدانی شعارهایی در دفاع از مسجدالاقصی سر دادند.

-واکنش دبیرکل سازمان ملل به جنایت هولناک صهیونیستها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه

آنتونی گوترش دبیرکل سازمان ملل: در مقابل کشته شدن صدها غیر نظامی فلسطینی در بمباران بیمارستانی در غزه احساس وحشت می‌کنم.

-تظاهرات مردم خشمگین یمن در شهر «إب»

شهروندان خشمگین یمنی در شهر «إب» در محکومیت جنایت آمریکایی صهیونیستی در غزه تظاهرات کردند.

-شبکه خبری NBC آمریکا: اسرائیل درباره بمباران بیمارستان المعمدانی دروغ می‌گوید

شبکه خبری NBC آمریکا:فلسطینی‌ها سلاحی که بتواند چنین انفجار و تخریبی ایجاد کند در اختیار ندارند. اسرائیل سابقه دروغگویی و انداختن گناه بر گردن دیگران دارد.

-عملیات ضد صهیونیستی بامدادی در قدس اشغالی

منابع فلسطینی از درگیری مسلحانه جوانان مقاوم با نظامیان صهیونیست در ایست قلندیا در قدس اشغالی خبر دادند.

-سرکوب شهروندان خشمگین اردنی به دست نیروهای امنیتی

نیروهای امنیتی اردن در حال سرکوب تظاهرات کنندگان خشمگین در اطراف سفارت رژیم اشغالگر قدس هستند.

-تظاهرات طرفداران فلسطین در بارسلونا و درگیری پلیس با آنها

طرفداران فلسطین در بارسلونای اسپانیا به خیابان ریختند،اما نیروهای امنیتی این کشور به سرکوب آنها پرداختند.

اشتهای سیری‌ناپذیر اشغالگران برای کشتار کودکان و زنان فلسطینی/ حملات سنگین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شرق غزه

الجزیره از حملات سنگین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شرق شهر غزه خبر داد.

تظاهرات مردم خشمگین الخلیل در محکومیت جنایت کشتار در بیمارستان المعمدانی غزه

جوانان خشمگین  در الخلیل واقع در کرانه باختری در محکومیت جنایت هولناک صهیونیستها در بمباران بیمارستان المعمدانی تظاهرات کردند که در پی آن درگیری هایی میان آنها و نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان رخ داد.

-تظاهرات همبستگی قطری‌ها با فلسطین و محکومت جنایات صهیونیست‌ها در غزه

-تظاهرات ضد صهیونیستی در مسقط، پایتخت عمان

-حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به غزه ساعاتی پس از جنایت المعمدانی

ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش مناطق شرقی محله الزیتون غزه را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد. این حملات ساعاتی پس از جنایت هولناک این رژیم در بمباران بیمارستان المعمدانی و کشتار هولناک مجروحان و بیماران و زنان و کودکان پناه گرفته در محوطه این بیمارستان صورت گرفته است.

-تظاهرات ضد صهیونیستی در کویت

شهروندانی کویتی در محکومیت جنایت صهیونیستها در کشتار بیماران و مجروحان بیمارستان المعمدانی غزه با بمباران عمدی آن، تظاهرات کردند.

-واکنش الازهر به کشتار بیماران و مجروحان بیمارستان المعمدانی غزه

الازهر مصر اعلام کرد: امت اسلام و عربی باید در تکیه بر غرب آمریکایی اروپایی زورگو و خودخواه بازنگری کند، فلسطینیان باید اطمینان پیدا کنند که غربی‌ها با وجود تمام امکانات نظامی و ماشینهای کشتار و ویرانی، هنگامی که با شما رویارو شوند، ضعیف و ترسو هستند.

حوزه علمیه نجف چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد

حوزه علمیه نجف اشرف در عراق اعلام کرد که در اعتراض به جنایت صهیونیست‌ها در غزه و بمباران بیمارستان‌ها در این منطقه، امروز چهارشنبه عزای عمومی بوده و همه دروس تعطیل خواهد بود.

-جنایت امشب برای مسلمانان غیر قابل تحمل است

امیرعبداللهیان در بدو ورود به جده: تاکید ما بر توقف فوری جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه است.توافق داریم در اجلاس جده یک بیانیه قوی در حمایت از فلسطین صادر شود.

سکوت رئیس سازشکار تشکیلات خودگردان پس از ۱۲ روز جنایات ضد بشری صهیونیستها

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان سرانجام بعد از گذشت ۱۲ روز از جنایات ضد بشری صهیونیستها در غزه و  فاجعه نسل‌کُشی در بیمارستان المعمدانی این شهر، سکوت خود را شکست .

محمود عباس که بر همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی اصرار دارد و به منظور مشارکت در نشست چهار جانبه راهی امان پایتخت اردن شده بود؛ اعلام کرد در رویارویی با این فاجعه امشب تصمیم گرفتم سفر خود به امان را کوتاه کنم و برگردم تا در این مصیبت بزرگ در میان مردم ما باشم.

رئیس تشکیلات خودگردان گفت: با هماهنگی برادران اردنی و مصری تصمیم گرفتیم نشستی را که قرار بود امروز با رئیس جمهور بایدن برگزار شود، لغو کنیم.

وی گفت: به جامعه جهانی در خصوص جنایات اشغالگران هشدار داده بودیم  و در این لحظه خواستار پاسخگویی رژیم اشغالگر در برابر این تجاوز هستیم.

ابومازن بدون اشاره به ادامه هماهنگی امنیتی خائنانه و نیز اصرار بر رویکرد شکست خورده و بی نتیجه سازش با رژیم صهیونیستی گفت در قرن بیست و یکم اجازه فاجعه جدیدی را نخواهیم داد و از فلسطین کوچ نخواهیم کرد و هر کاری که لازم باشد برای توقف حمام خون در غزه و کرانه باختری انجام خواهیم داد. مردم ما هرگز به زانو در نخواهند آمد و تسلیم نمی شوند و پیروز خواهند شد.

وی از  شورای امنیت خواست قطعنامه ای در محکومیت این جنایت صادر و تجاوز را فورا متوقف کند.

-فریاد خشم مردم مغرب بر سر حکومت سازشکارشان : غزه نماد عزت است

شهروندان مغربی با برگزاری تظاهرات پرشور در رباط، جنایت هولناک صهیونیستها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را به شدت محکوم کردند و فریاد «غزه رمز عزت است» سر دادند تا پاسخی کوبنده به حکومت سازش‌کارشان باشد که در آخرین ماههای ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا توافق ننگین عادی سازی روابط با اشغالگران قدس را امضا کرده بود.

سیل جمعیت مردم خشمگین در اردن: مرزها را باز کنید

مردم اردن با ریختن به خیابانها ضمن محکوم کردن شدید جنایت هولناک اشغالگران در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه از حکومت خود خواستند فورا مرزهای اردن با فلسطین اشغالی را به روی جوانان اردنی برای یاری مردم غزه باز کند.

کشورهای عربی در سازمان ملل: شورای امنیت به مسئولیت خود برای توقف جنگ علیه غزه عمل کند

گروه کشورهای عربی در سازمان ملل طی بیانیه‌ای اعلام کرد: شورای امنیت باید به مسئولیت خود برای متوقف کردن جنگی که خاورمیانه و جهان را تهدید می کند،  عمل کند.

بیمارستان المعمدانی با چه بمبی هدف قرار گرفت؟

روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا اعلام کرد بمبی که با آن بیمارستان المعمدانی در غزه مورد حمله قرار گرفت، بمب آمریکایی MK-۸۴ بوده است.

اعلام «روز خشم سراسری» علیه صهیونیست‌ها/ آمار شهدای غزه به مرز ۳۵۰۰ نفر رسید / بایدن دروغ رژیم صهیونیستی را تکرار کرد

مارک ۸۴   (Mark ۸۴ ) بمب سقوط آزاد چندمنظوره ساخت آمریکا است که حدود یک تن وزن داشته و قدرت تخریب بسیار بالایی دارد.

-بایدن راهی سرزمین‌های اشغالی فلسطین شد

جو بایدن رئیس جمهور امریکا به منظور دیدار با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی راهی سرزمین های اشغالی شد.

-«یونیفل» در حال ترک جنوب لبنان

نیروهای یونیفل سازمان ملل متحد به دنبال جنایت کشتار صدها نفر از ساکنان غزه در بیمارستان المعمدانی از سوی صهیونیست‌ها و هشدار حزب الله، در حال ترک پایگاه های خود در مرزهای جنوبی لبنان و شمال سرزمین های اشغالی هستند.

-تظاهرات ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی عراقی‌ها در پی کشتار دستکم هزار فلسطینی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه

-مردم یمن برای محکومیت جنایت هولناک صهیونیست‌ها شبانه به خیابان‌ها آمدند

تظاهرات گسترده مردم یمن در محکومیت جنایت هولناک صهیونیستها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت صدها انسان بیگناه منجر شده، هم اکنون در میدان التحریر و میدان السبعین صنعاء در حال برگزاری است.

یمنی‌ها توحش صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی‌ آنها را محکوم کردند.

تجمع اعلام همبستگی مصری‌ها با مردم غزه در نزدیکی سفارت آمریکا در قاهره

مصری ها با ترتیب دادن اجتماعی مردمی در مسیر سفارت آمریکا در قاهره به راه افتادند.

-هیچ جایی در نوار غزه برای مردم بیگناه امن نیست/ اشغالگران همه جا را مورد حملات بی‌رحمانه خود قرار می‌دهند

اعلام «روز خشم سراسری» علیه صهیونیست‌ها/ آمار شهدای غزه به مرز ۳۵۰۰ نفر رسید / بایدن دروغ رژیم صهیونیستی را تکرار کرد

وزارت امور داخلی فلسطین در غزه: هیچ نقطه امنی در هیچ جای نوار غزه وجود ندارد و اشغالگران همه جا را بمباران می‌کنند.

از همه وجدان‌های آزاد می خواهیم این تجاوزگری را مهار کنند، ما شاهد حمایت نامحدود و بی حد و حصر آمریکا و دیگر کشورهای غربی از این رژیم جنایتکار هستیم.

-تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان التحریر بغداد

-آتش خشم لبنانی‌ها دامن ساختمان سازمان ملل در بیروت را گرفت

-احزاب پارلمان ترکیه حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند

تمام احزاب سیاسی حاضر در پارلمان ترکیه با انتشار بیانیه ای مشترک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی نوار غزه را محکوم کردند

-حرکت مردم معترض ترکیه به سمت پایگاه آمریکایی

مردم شهر مالاتیای ترکیه در اعتراض به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه به سمت پایگاه نظامی آمریکایی بنام کورجیک حرکت کردند.

-رایزنی‌ فرانسه و ترکیه در موضوع اسرای صهیونیست دربند گروه‌های مقاومت فلسطین

امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه از پیشرفت در مذاکرات مربوط به پرونده اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت فلسطینی خبر داد اما افزود در حال حاضر امکان ارائه جزییات بیشتر در این باره وجود ندارد.

همزمان آنکارا نیز از ادامه مذاکرات در این موضوع خبر داده بود.

-اردوغان: از همه بشریت دعوت می‌کنم برای توقف وحشیگری در غزه اقدام کنند

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه بمباران بیمارستان غزه توسط رژیم اشغالگر را به شدت محکوم کرد و افزود حمله به بیمارستانی که شامل، زنان، کودکان و غیر نظامیان بی گناه است آخرین نمونه از حملات اسرائیل است که عاری از اساسی‌ترین ارزش‌های انسانی است.

وی افزود: من از همه بشریت دعوت می کنم برای توقف این وحشیگری بی سابقه در غزه اقدام کنند.

حزب الله: از این جنایت عرق شرم بر پیشانی بشریت می‌نشیند

اعلام «روز خشم سراسری» علیه صهیونیست‌ها/ آمار شهدای غزه به مرز ۳۵۰۰ نفر رسید / بایدن دروغ رژیم صهیونیستی را تکرار کرد

 حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد:از این جنایت وحشتناک که باندهای جنایتکار در بیمارستان معمدانی در غزه مرتکب آن شدند و صدها شهید بی گناه قربانی آن شدند، عرق شرم بر پیشانی بشریت می نشیند.

-واکنش سوریه به جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان المعمدانی غزه

وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: آن چه جنایتکاران رژیم صهیونیستی در بیمارستان معمدانی دست به آن زدند، یکی از وحشیانه ترین جنایات و قتل عام های ضد بشری است.این جنایات وحشیانه، تنها ما را به یاد جنایات این رژیم می اندازد که بر اساس کشتارها و قتل عام ها بنا شد.

بیشتر بخوانید

این خبر به روزرسانی می‌شود

آمریکا و غرب را مسئول جنایت رژیم اسرائیل می‌دانیم

اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس طی کنفرانس خبری در بیروت لبنان: اشغالگران صهیونیست دست به فتل عام جمعی اهالی غزه با حمایت آمریکا زده‌اند.

عملیات طوفان الاقصی، حق مشروع مردم ما برای دفاع از خود، خاک و مقدساتش بود.

ما آمریکا و غرب را مسئول کامل همه جنایت‌هایی اسرائیل می‌دانیم که آخرین آن، جنایت بیمارستان المعمدانی بود.

همه کشورهای اسلامی و آزاده باید برای توقف حملات بی‌امان به خانه ها و ادوگاه‌ها و بیمارستان‌ها در غزه دست به تحرکات زده و به تظاهرات خود علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها ادامه دهند.

حماس از همه مسلمانان و آزادگان خواست جمعه این هفته برای غزه در سرتاسر جهان تظاهرات برگزار کنند.

ما از لغو نشست چهارجانبه أمان که قرار بود امروز در اردن با حضور رئیس جمهور آمریکا برگزار شود، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حمدان همچنین گفت، برای اینکه ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه موشک‌های ما به بیمارستان اصابت کرده را بدانید، بروید سایت ارتش صهیونیستی را ببینید که لحظه شلیک موشک‌ها و مکان آن‌ها را با رادار مشخص می‌کند.

مقاومت در غزه، ۲۰ دقیقه قبل از جنایت بیمارستان المعمدانی و حتی ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بعد از بمباران این بیمارستان در محدوده و اطراف این بیمارستان دست به شلیک موشک نزده و ادعاهای اسرائیل دروغ است.

واکنش پوتین به جنایت «المعمدانی»: فاجعه است

رئیس جمهور روسیه در واکنش به کشتار بیش از ۵۰۰ غیرنظامی از جمله زنان و کودکان در بمباران بیمارستان المعمدانی نوار غزه، گفت که این حادثه فاجعه است و باید این درگیری و نزاع حل شود و خاتمه یابد.
رئیس جمهور روسیه گفت که تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی می‌تواند شرایط را برای صلح دائمی فراهم کند.
او گفت که فدراسیون روسیه همواره از ایده و طرح تشکیل کشور فلسطین حمایت کرده است

اجساد ۱۵۰۰ شهید غزه همچنان زیر آوار است

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار میدانی خود در غزه گزارش داد که بیش از ۱۵۰۰ شهید همچنان در زیر آوار منازلی هستند که رژیم اسرائیل این منازل را بر سر ساکنان آن‌ها خراب کرده و این مسئله، یک تهدید کننده بزرگ زیست محیطی است.

شهادت ۲۷ فلسطینی در بمباران منزلی در جبالیا در شمال نوار غزه

منابع بیمارستانی اعلام کردند که در بمباران منزلی در جبالیا در شمال نوار غزه ، ۲۷ فلسطینی به شهادت رسیدند.

آمار شهدای فلسطینی از ۳۳۰۰ فراتر رفت

وزارت بهداشت فلسطین جدیدترین آمار شهدای حملات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ شهید اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین نسبت به کمبود شدید دارو در نوار غزه و دشواری بسیار در رسیدن به بیمارستان‌ها خبر داد.

این وزارتخانه همچنین از سازمان‌های بین المللی خواست به مسئولیت‌های خود در خصوص توقف تجاوز بی رحمانه به نوار غزه و کرانه باختری عمل کنند.

گروههای فلسطینی: جهان اسلام در مخالفت با سفر بایدن به خیابان‌ها بیاید

بیانیه مشترک گروه‌های فلسطینی: از امت عربی و اسلامی‌مان می خواهیم، در حمایت از مردم‌ ما و محکومیت سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به خیابان ها بیایند.

موضع برخی کشورهای عربی که آوارگی و مهاجرت فلسطینی ها را رد می‌کند، نیازمند اقداماتی(عملی) برای جلوگیری از کشتار کودکان و زنان در غزه است.

بایدن دروغ رژیم صهیونیستی را تکرار کرد

رئیس‌جمهور آمریکا که به فلسطین اشغالی سفر کرده دروغ‌پردازی رژیم صهیونیستی درباره جنایت المعمدانی در غزه را تکرار کرد و مدعی شد که این حمله «توسط طرف دیگر» صورت گرفته است.

دیدار بایدن و نتانیاهو در تل‌آویو
دیدار بایدن و نتانیاهو در تل‌آویو

نتانیاهو: سطح همکاری امروز ما با آمریکا بی‌سابقه است

نتانیاهو خطاب به بایدن: می‌دانم که شما در زمینه بازگرداندن اسرای اسرائیل در نزد حماس با ما همراه هستید.

 همه دنیا باید برای شکست دادن حماس متحد شود.

شما اولین رئیس جمهور آمریکا هستید که در وقت جنگ به اسرائیل می آیید.

حماس: رژیم صهیونیستی مسئول مستقیم قتل عام بیمارستان المعمدانی غزه است

رژیم صهیونیستی تلاش بیهوده‌ای می‌کند تا روایت دروغینی از کشتار و قتل عام بیمارستان معمدانی ارائه دهد.

رژیم اشغالگر ناکام و شکست خورده ای که از همان ساعات اولیه تلاش کرد، چندین روایت از این کشتار و قتل عام ارائه دهد، مسئول مستقیم این قتل عام و کشتار است.

رژیم صهیونیستی تهدید به بمباران بیمارستان معمدانی و ۲۲ بیمارستان دیگر و کادرها و بیماران بستری در آنها کرده بود.

القسام تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد

گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس یک مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی نزدیک "کیسوفیم" را هدف حملات خمپاره ای خود قرار داد.

 السیسی: با کوچاندن فلسطینی‌ها مخالفیم  

عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر: آواره کردن فلسطینی‌ها از نوار غزه به دنبال آن، آوارگی فلسطینی‌ها از کرانه باختری به اردن را درپی خواهد داشت.

آنچه در غزه رخ می دهد، اقدامی علیه حماس نیست، بلکه واداشتن ساکنان غزه به ترک آن است.

آنچه هم اکنون در غزه رخ می دهد، تلاشی برای اجبار ساکنان غیرنظامی به مهاجرت و پناهندگی به مصر است و این چیزی است که ما آن را نمی پذیریم.

نقشه آواره کردن فلسطینی‌ها از نوار غزه به مصر و از کرانه باختری به اردن مانع تشکیل دولت فلسطینی می‌شود.

بایدن وارد فلسطین اشغالی شد

منابع خبری گزارش دادند هواپیمای جو بایدن در فلسطین اشغالی به زمین نشست.

حملات خمپاره ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع خبری از حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به اطراف دو شهرک علما الشعب و الضهیره در جنوب لبنان خبر دادند.

شنیده شدن صدای انفجار در مرز لبنان با فلسطین اشغالی

منابع صهیونیستی از شنیده شدن صداهای انفجار در مرز لبنان با فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات راکتی مقامت فلسطین به شهرک صهیونیست نشین "ناحل عوز"

منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که مقاومت اسلامی فلسطین لحظاتی پیش شهرک صهیونست نشین  "ناحل عوز" مجاور غزه را هدف حملات راکتی خود قرار داده است.

جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با دروغگویی از زیر بار مسئولیت خود فرار کند

بیانیه جهاد اسلامی: اتهام زنی به جهاد اسلامی باعث نمی‌شود دشمن بتواند از زیر بار مسئولیت جنایتی که انجام داده، شانه خالی کند. اتهامات دشمن باطل است و مقاومت از زیرساخت‌های عمومی به عنوان مراکز نظامی خود استفاده نمی کند. دشمن تلاش دارد از طریق دروغ‌های ساختگی هدف قرار دادن بیمارستان‌ها را توجیه کرده و از مسئولیت خود در این زمینه فرار کند.

اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه

در پی جنایت صهیونیست ‌ها در بیمارستان المعمدانی در غزه ، سوریه سه روز عزامی عمومی در این کشور اعلام کرد.  
پیش از این عراق نیز سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرده بود.

 پنتاگون: نیروهای عملیات ویژه آمریکا در اسرائیل حضور دارند

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام پنتاگون اعلام کرد که آمریکا یک تیم از نیروهای عملیات ویژه خود را به فلسطین اشغالی فرستاده است.

به گفته مقام وزارت دفاع آمریکا، این تیم به اسرائیل در زمینه اطلاعات مربوط به اسرا در غزه کمک خواهد کرد.

هشدار روزنامه نگار صهیونست: هاله مصونیت مطلق ما در حال محو شدن است

«ایساف یونی» روزنامه نگار صهیونیست ساکن برلین در توئیتی با انتشار تصاویر صفحه اول روزنامه‌های صبح امروز اروپا نوشت: تصاویر و تیترهای اصلی روزنامه های امروز به شمار کشته های فلسطین اختصاص پیدا کرده است، ما در نقطه افول حمایت افکار عمومی از (مظلوم نمایی) اسرائیل هستیم، این مسئله حداقل در اروپا قابل مشاهده است، این کار می‌تواند مصونیت شبه کامل ما را مخدوش کند.

اعتصاب فراگیر در کرانه باختری پس از نسل کُشی صهیونیست‌ها در غزه

در پی جنایت صهیونیست ها در بمباران بیمارستان معمدانی در غزه، اعتصاب سراسری در کرانه باختری اعلام شد.

 همچنین از مردم کرانه باختری خواسته شده است که در تظاهرات ضد صهیونیستی امروز برای محکومیت این جنایت شرکت کنند.  

 واکنش نبیه بری به جنایت صهیونیست ها در قتل عام ملت فلسطین

کشتار مردم فلسطین توسط رژیم اشغالگر حد و مرز ندارد و آیا زمان آن نرسیده که وجدان جهانی در برابر این جنایات بیدار شده و ماشین نسل‌کشی که توسط صهیونیست‌ها به راه افتاده را مهار کند؟ این جنایات، صرفا ملت فلسطین را هدف قرار نداده بلکه کل بشریت و انسانیت را مورد هدف گرفته است.

پرواز جنگنده‌های شناسایی  رژیم صهیونیستی بر فراز جنوب لبنان

منابع خبری از پرواز جنگنده‌های شناسایی رژیم صهیونیستی بر فراز مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی خبر دادند.

 رسانه‌های صهیونیستی: بایدن با هواپیمای نظامی به فلسطین اشغالی می رود

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مسیر عزیمت به اسرائیل وارد یونان شد تا به وسیله یک هواپیمای نظامی به فلسطین اشغالی سفر کند.
رسانه‌های اسرائیلی همچنین اعلام کردند که هواپیمای ویژه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وارد بن گوریون نخواهد شد، چرا که ممکن است هدف موشک‌های مقاومت قرار گیرد.

 اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۴ نظامی خود در حملات راکتی حزب الله

ارتش رژیم اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله راکتی ضد زره نیروهای مقاومت لبنان  که دیشب صورت گرفت، چهار نظامی این رژیم زخمی شدند.

 حزب‌الله یک تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی را منهدم کرد

جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات موشکی خود ضد مواضع نظامی رژیم اشغالگر در پاسخ به تجاوزات این رژیم، بامداد امروز یک تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی را هدف قرار داد که شماری کشته و زخمی در صفوف دشمن به جای گذاشت.

مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوای ارتش رژیم اشغالگر در موضع نظامی «الراهب» در مجاورت خطوط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد.

طبق این بیانیه نظامیان رژیم اشغالگر در داخل این تانک مورد هدف مستقیم قرار گرفته و کشته یا زخمی شدند.

افزایش آمار شهدای فلسطینی به ۳۲۰۰ تن

مهر به نقل از المیادین نوشت: وزارت بهداشت غزه از افزایش آمار شهدا و زخمی‌ها در میان مردم فلسطین بر اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه خبر داد.

وزارت بهداشت غزه از افزایش آمار شهدای فلسطینی در جریان حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه خبر داد.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه تعداد شهدای فلسطینی به سه هزار و ۲۰۰ تن رسیده است. همچنین حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از ۱۱ هزار زخمی برجای گذاشته که اکثر این شهدا و زخمی‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

از سوی دیگر خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که با وجود کشتارها و جنایات رژیم صهیونیستی هنوز هزاران نفر از مردم فلسطین در منازل خود در نزدیکی مناطق تحت بمباران ساکن بوده و خانه‌های خود را ترک نمی‌کنند.

بر اساس این گزارش، تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی با ترک اردوگاه جبالیا و تکرار قصه غمبار مهاجرت سال ۴۸ مخالف هستند.

این در حالیست که خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

افزایش نگرانی صهیونیست ها نسبت به تبعات حمله زمینی علیه نوار غزه

مهر به نقل از فلسطین الیوم نوشت: ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و یک تحلیلگر نظامی صهیونیست نسبت به تبعات عملیات زمینی ارتش این رژیم در نوار غزه هشدار دادند.

«عاموس هارییل» تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله‌ای نوشت: با وجود آنکه ارتش اسرائیل از لزوم از بین رفتن جنبش حماس سخن می‌گوید اما فرماندهان ارتش مشخصاً نمی‌دانند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل چه می‌خواهد.

وی افزود: ارتش اسرائیل در درگیری‌های گذشته با حماس از ورود به نبردهای زمینی در عمق نوار غزه خودداری کرده و اگر هم عملیات زمینی صورت گرفته بسیار محدود و در مسافت کمی بوده است.

هارییل اضافه کرد: شرایط در حال حاضر به دلیل نتایج عملیات طوفان الاقصی تغییر کرده به طوری که نگرانی‌ها نسبت به دست زدن به یک عملیات زمینی محدود در نوار غزه و تلفات بالای این عملیات افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: شکست دادن یک تفکر و عقیده که از حمایت مردمی گسترده‌ای برخوردار است یک چالش بسیار بزرگ به شمار می‌رود. پیش بینی می‌شود که اکثر فلسطینی‌ها منازل خود را در شهر غزه و شمال آن ترک نکنند. اگر این اتفاق می‌افتاد توانایی ارتش اسرائیل برای حرکت در منطقه بیشتر می‌شد.

زخمی شدن ۴ نظامی رژیم صهیونیستی با موشک ضد زره

ایرنا نوشت:  ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اذعان کرد که چهار نظامی این رژیم در اثر اصابت نیمه شب گذشته یک موشک ضد زره در شمال فلسطین اشغالی زخمی شدند.

رسانه های عربی گزارش دادند: رژیم صهیونیستی به زخمی شدن چهار نظامی خود در حملات ساعات گذشته به شمال سرزمین های اشغالی اعتراف کرده است.

ائتلاف سیاسی چارچوب هماهنگی شیعی عراق خواستار تظاهرات گسترده در محکومیت کشتار افراد بی‌گناه در بیمارستان المعمدانی غزه شد.

همزمان رسانه‌های عراقی بیانیه‌ای به نقل از «حوزه علمیه در نجف اشرف» منتشر کردند که بر اساس آن همه دروس در حوزه علمیه در روز چهارشنبه (امروز) تعطیل اعلام شده است.

همچنین، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که این تانک توسط گروه شهیدان حسین الطویل و مهدی عطوی هدف قرار گرفته شده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده که این تانک در منطقه الراهب هدف قرار گرفته شده و در جریان آن سرنشینان تانک کشته و زخمی شدند.

دو روز پیش نیز حزب‌الله لبنان موفق شد یک تانک مرکاوای ارتش‌ رژیم صهیونیستی را منهدم کند.

«یونیفل» در حال ترک جنوب لبنان

تسنیم نوشت: نیروهای یونیفل سازمان ملل متحد به دنبال جنایت کشتار صدها نفر از ساکنان غزه در بیمارستان المعمدانی از سوی صهیونیست‌ها و هشدار حزب الله، در حال ترک پایگاه های خود در مرزهای جنوبی لبنان و شمال سرزمین های اشغالی هستند.

تظاهرات گسترده مردم یمن در محکومیت جنایت هولناک صهیونیستها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت صدها انسان بیگناه منجر شده، هم اکنون در میدان التحریر و میدان السبعین صنعاء در حال برگزاری است.

یمنی‌ها توحش صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی‌ آنها را محکوم کردند.

مصری ها با ترتیب دادن اجتماعی مردمی در مسیر سفارت آمریکا در قاهره به راه افتادند.

هیچ جایی در نوار غزه برای مردم بیگناه امن نیست/ اشغالگران همه جا را مورد حملات بی‌رحمانه خود قرار می‌دهند

تسنیم نوشت: وزارت امور داخلی فلسطین در غزه: هیچ نقطه امنی در هیچ جای نوار غزه وجود ندارد و اشغالگران همه جا را بمباران می‌کنند.

از همه وجدان‌های آزاد می خواهیم این تجاوزگری را مهار کنند، ما شاهد حمایت نامحدود و بی حد و حصر آمریکا و دیگر کشورهای غربی از این رژیم جنایتکار هستیم.

تمام احزاب سیاسی حاضر در پارلمان ترکیه با انتشار بیانیه ای مشترک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی نوار غزه را محکوم کردند.

مردم شهر مالاتیای ترکیه در اعتراض به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه به سمت پایگاه نظامی آمریکایی بنام کورجیک حرکت کردند.

رایزنی‌ فرانسه و ترکیه در موضوع اسرای صهیونیست دربند گروه‌های مقاومت فلسطین

تسنیم نوشت: امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه از پیشرفت در مذاکرات مربوط به پرونده اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت فلسطینی خبر داد اما افزود در حال حاضر امکان ارائه جزییات بیشتر در این باره وجود ندارد.

همزمان آنکارا نیز از ادامه مذاکرات در این موضوع خبر داده بود.

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه بمباران بیمارستان غزه توسط رژیم اشغالگر را به شدت محکوم کرد و افزود حمله به بیمارستانی که شامل، زنان، کودکان و غیر نظامیان بی گناه است آخرین نمونه از حملات اسرائیل است که عاری از اساسی‌ترین ارزش‌های انسانی است.

وی افزود: من از همه بشریت دعوت می کنم برای توقف این وحشیگری بی سابقه در غزه اقدام کنند.

همچنین، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد:از این جنایت وحشتناک که باندهای جنایتکار در بیمارستان معمدانی در غزه مرتکب آن شدند و صدها شهید بی گناه قربانی آن شدند، عرق شرم بر پیشانی بشریت می نشیند.

وزارت خارجه سوریه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: آن چه جنایتکاران رژیم صهیونیستی در بیمارستان معمدانی دست به آن زدند، یکی از وحشیانه ترین جنایات و قتل عام های ضد بشری است.این جنایات وحشیانه، تنها ما را به یاد جنایات این رژیم می اندازد که بر اساس کشتارها و قتل عام ها بنا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.