رئیس اداره محیط‌زیست بروجرد به فعالیت خانه محیط‌زیست این شهرستان در راستای تیمار و رهاسازی حیات‌وحش اشاره کرد و گفت: ۸۱ مورد رهاسازی توسط این مجموعه در یک سال اخیر صورت گرفته است.

تیمار و رهاسازی ۸۱ قطعه پرنده در طبیعت بروجرد

به گزارش قدس آنلاین، اصغر بلکی‌وند پیش از ظهر امروز در تشریح عملکرد سالانه محیط‌زیست این شهرستان، اظهار کرد: بروجرد صنعتی‌ترین شهرستان لرستان بوده که طی یک سال اخیر ۱۵۱ مورد بازرسی از این تعداد صنایع انجام شده است

وی خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر ۵۳ مورد اخطاریه صادر و ۸ مورد این تعداد به اصلاح و رفع آلودگی محکوم شدند.

رئیس اداره محیط‌زیست بروجرد با اشاره به نظارت بر مراکز معاینه فنی خودروها در این شهرستان، از صدور ۷۵ موافقت برای احداث این مراکز خبر داد.

بلکی‌وند، ساماندهی محل‌های دفن و مراکز انتقال پسماند، ساماندهی پسماندهای پزشکی در سطح بیمارستان‌ها، پاکسازی مبادی ورودی شهر، رگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاهی برای دانش‌آموزان، توزیع کیسه پارچه‌ای در سطح نانوایی‌ها، ساماندهی فضولات دامی در سطح روستاها، استفاده از ظرفیت سمن‌ها در حل مشکلات زیست‌محیطی را از مهمترین اقدامات انجام شده طی یکسال اخیر بوده است. 

وی به فعالیت خانه محیط‌زیست بروجرد در راستای تیمار و رهاسازی حیات‌وحش اشاره و تصریح کرد: ۸۱ مورد رهاسازی توسط این مجموعه در یک سال اخیر صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.