عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها در غزه نوشت: نتانیاهوی جلاد و تشنه خون و همچنین حامیان پشت صحنه اش، زودتر از آنچه تصور می کنند، توسط فرزندان انقلابی اسلام و جبهه مقاومت به مجازات سختی خواهند رساند.

محسن رضایی: نتانیاهوی جلاد و حامیانش توسط جبهه مقاومت مجازات خواهند شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،‌ محسن رضایی رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها در غزه نوشت: بدترین جلادان تاریخ هم این چنین به بیمارستان ها حمله نمی کردند؛ نتانیاهوی جلاد و تشنه خون و همچنین حامیان پشت صحنه اش، زودتر از آنچه تصور می کنند، توسط فرزندان انقلابی اسلام و جبهه مقاومت به مجازات سختی خواهند رساند.

رژیم صهیونیستی شب گذشته و در یک جنایت وحشیانه با حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه موجب به شهادت رسیدن جمع بسیاری از حاضران در بیمارستان شدند. به نحوی که وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش آخرین آمار شهدا را بالغ بر سه هزار نفر و افراد زخمی را بالغ بر ۱۲ هزار نفر عنوان کرده است.

جنایات‌ اسرائیلی در حالی صورت می‌گیرد که طی روزهای اخیر، منابع آگاه اطلاعاتی در منطقه خبر دادند آمریکا از پایگاه‌های العدید قطر، قبرس، یونان و رام‌اشتاین آلمان در حال بارگیری و انتقال بمب‌های GBU و GBU31 از طریق هواپیماهای ترابری خود به اسرائیل است. بمب‌های یاد شده مخرب‌ترین نوع مهماتی بوده که تاکنون برای تخریب مناطق مسکونی و زیرساخت‌های غزه به‌کار رفته است.

تجهیز رژیم صهیونیستی به بمب‌های سنگرشکن و با قدرت تخریب بالای سری GBU در حالی صورت می‌گیرد که ضعف‌های ارتش این رژیم با گذشت بیش از 10 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه صهیونیست‌ها به نحوی آشکار شده است که حامیانش به ویژه آمریکای جنایتکار در حال پشتیبانی تسلیحاتی از این رژیم کودک‌کش هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.