در کنگره فوق‌العاده کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای.اف.سی) یک ایرانی به عنوان رئیس کمیته انضباطی و اخلاق این نهاد انتخاب شد.

یک ایرانی رئیس کمیته انضباطی و اخلاق AFC شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، کنگره فوق‌العاده کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به صورت مجازی برای انتخاب اعضای کمیته‌های انضباطی، اخلاق و استیناف AFC برگزار شد.

در این نشست که با حضور جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و روسای فدراسیون‌های کشورهای آسیایی برگزار شد، اعضای قضایی AFC و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مشخص شدند.

در ابتدای این کنگره که هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران به عنوان نماینده کشورمان در آن حضور داشت، شیخ سلمان با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستانی در غزه با محکوم کردن این جنایت، با خانواده‌های شهدا ابراز همدردی و بر امیدهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رسیدن به یک نتیجه مسالمت‌آمیز به منظور تسهیل بازگشت سریع فوتبال به فلسطین اشغالی تاکید کرد.

همچنین در این نشست کشورهای آسیایی یکپارچکی و حمایتشان از پیشنهاد میزبانی عربستان برای جام‌جهانی ۲۰۳۴ را اعلام کردند.

یک ایرانی رئیس کمیته انضباطی و اخلاق AFC شد

در این مجمع همچنین صورت‌های مالی حسابرسی شده و گزارش حسابرسان برای سال ۲۰۲۲ و همچنین بودجه سال‌های مالی ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ تصویب شد.

در نهایت بر اساس رای‌گیری صورت گرفته، اعضای بخش‌های قضایی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شدند.

جهانگیر بیگلری (ایران)به عنوان رئیس و شن روی (چین)به عنوان نایب رئیس کمیته انضباطی و اخلاق AFC انتخاب شدند و کنگو هاریما (ژاپن)، ساران ناداراجا (مالزی)، اسماعیل زمیل رشید (مولداوی)، گیلرمو ایروی (فیلیپین)، بندر الحمیدانی (عربستان) و سعید محمد الحوطی (امارات) هم به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

سلمان الانصاری (قطر) به عنوان رئیس و نگوین تی‌می‌دونگ (ویتنام) به عنوان نایب رئیس کمیته استیناف AFC انتخاب شدند.

وایباو گاگار (هند)، لیم دونگ‌هو (کره جنوبی)، علی محمد محیدلی (لبنان) و عبدالسلیم احمد ابراهیم (سنگاپور) هم به عنوان اعضا انتخاب شدند.

در رای‌گیری کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هم لیو چی (چین) به عنوان رئیس، دنیلو راپاداس (گوام) به عنوان نایب رئیس اول، فراس المصطفی (سوریه) به عنوان نایب رئیس دوم، الکساندر داوانی (استرالیا) به عنوان نایب رئیس سوم و اولیمجونوف اومیدجون باخودیرجونوویچ (ازبکستان) به عنوان نایب رئیس چهارم انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.