رسانه‌های لبنانی از تظاهرات مردم خشمگین این کشور مقابل سفارت آمریکا در بیروت و درگیری آن‌ها با نیروهای امنیتی خبر دادند.

درگیری معترضان لبنانی و نیروهای امنیتی مقابل سفارت آمریکا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، تظاهرات‌کنندگان خشمگین لبنانی به سمت سفارت آمریکا در بیروت حرکت کرده و قصد عبور از سیم‌های خاردار را داشتند که با نیروهای امنیتی درگیر شدند. 

رژیم صهیونیستی شب گذشته بیمارستان المعمدانی را که چهار هزار نفر از جمله بیماران و پزشکان و هزاران آواره فلسطینی را در خود جای داده بود، هدف قرار داد و بر اساس آمار رسمی موجب شهادت دست‌کم ۵۰۰ نفر شد. برخی آمار رسمی شمار شهدای این جنایت را بیش از هزار نفر اعلام می‌کنند. 

شبکه الجزیره گزارش داد که تظاهرات‌کنندگان لبنانی در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه و مخالفت با حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی مقابل سفارت این کشور در بیروت تظاهرات کردند. 

نیروهای امنیتی لبنان نیز برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان به استفاده از گاز اشک‌آور و خودروهای آب پاش متوسل شدند. 

خبرگزاری لبنان «NNA» نیز گزارش داد که تظاهرات‌کنندگان از ساعت ۳ بعد از ظهر به سمت سفارت آمریکا حرکت کردند. آن‌ها پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهایی در حمایت از ملت فلسطین در دست داشتند و شعارهایی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی و سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت‌های این رژیم علیه غیرنظامیان در غزه سر می‌دادند. 

بنابراین گزارش، پس از آنکه تظاهرات‌کنندگان قصد داشتند از سیم‌های خاردار عبور کرده و به سمت سفارت سنگ پرتاب کنند، درگیری بین آن‌ها با نیروهای امنیتی رخ داد. 

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.