استاندار آذربایجان‌غربی گفت: آماده سرمایه‌گذاری و همکاری با مسوولان استان لاذقیه سوریه در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و حمل و نقل هستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی: آماده سرمایه‌گذاری در لاذقیه سوریه هستیم

به گزارش قدس آنلاین،  محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در ادامه سفر به سوریه و در دیدار با عامر هلال استاندار لاذقیه، با تاکید بر توسعه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، افزود: با همکاری اتاق‌های بازرگانی ارومیه و لاذقیه می‌توان مسیر سرمایه‌گذاری‌های مشترک را هموار کرد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موجود در آذربایجان‌غربی و لاذقیه اضافه کرد: به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مشترک قابل توجه در راستای توسعه حوزه کشاورزی و سرمایه‌گذاری در این بخش در لاذقیه هستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی به همکاری در بخش فرآوری محصولات کشاورزی نیز اشاره کرد و ادامه داد: ما آمادگی داریم تا برخی از کارخانجات را در راستای ساخت ماشین‌آلات کشاورزی در لاذقیه راه اندازی کنیم.

معتمدیان همچنین در این دیدار به تنوع کم نظیر حوزه میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی نیز اشاره کرد و آن را از زمینه های توسعه همکاری بین آذربایجان‌غربی و لاذقیه دانست.

استاندار لاذقیه سوریه نیز در این دیدار گفت: همکاری‌ها با آذربایجان‌غربی را در حوزه‌های مختلف گسترش خواهیم داد.

عامر هلال از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم سوریه در مبارزه با گروه های تکفیری و داعش در منطقه و همچنین کمک به زلزله زدگان قدردانی کرد .

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.