سرپرست معاونت آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ خبر داد.

نتایج آزمون دبیری منتشر شد/ مرحله تکمیل ظرفیت به زودی

 علی صدر با اعلام این خبر گفت: متقاضیان ضمن مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور چنانچه در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون مزبور قرار گرفته‌اند به منظور سایر مراحل استخدام به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

وی درباره داوطلبانی که در ردیف قبولین نهایی قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم قبولی خود تقاضای بررسی دارند، گفت: این دسته از متقاضیان در صورت تمایل بعد از ۲۴ ساعت از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه ارزیابی تکمیلی به نشانی https://jazb.sru.ac.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. مدت زمان ثبت درخواست بررسی مجدد نتیجه در سامانه پنج (۵) روز خواهد بود. بدیهی است بعد از اتمام مهلت تعیین شده اقدامی برای پذیرش درخواست صورت نخواهد گرفت.

سرپرست معاونت آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبان آزمون آموزگار ابتدایی که در آزمون دبیری نیز در ردیف معرفی‌شدگان بوده چنانچه در آزمون آموزگار ابتدایی (ابتدایی و استثنایی) قبول قطعی شده‌اند از فرایند استخدام آزمون دبیری و هنرآموز حذف شده‌اند و استخدام آنان صرفاً برای آموزگار ابتدایی صورت گرفته است.

دکتر صدر با توصیه به متقاضیان برای مطالعه دقیق اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: با توجه به مفاد دفترچه آزمون، مرحله تکمیل ظرفیت در صورت وجود ظرفیت خالی با اخذ مجوزهای لازم برای ظرفیت‌های خالی مانده، اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اراز ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    2 0
    خدا کنه تکمیل ظرفیت دبیری هم منتشربشه