منابع فلسطینی می‌گویند که در حملات بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ده‌ها نفر به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

ده‌ها شهید در حملات یک ساعت اخیر صهیونیست‌ها به غزه

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، منابع محلی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که جنگنده‌های اشغالگران بار دیگر حملات ددمنشانه به نوار غزه را از سر گرفته و غرب، جنوب و شرق این باریکه زیر بمباران شدید قرار دارد.

خبرگزاری «شهاب» نوشت که بر اثر بمباران منطقه‌ای در مجاورت بیمارستان «القدس» در منطقه «تل الهوی» در غرب غزه، شماری از فلسطینی‌ها شهید و زخمی شده‌اند.

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که در پی حمله صهیونیست‌های تروریست به منزلی در رفح واقع در جنوب غزه، ۴ فلسطینی شهید و ۹ نفر مجرح شدند.

در منطقه «شجاعیه» واقع در شرق نوار غزه نیز جنگنده‌های رژیم کودک‌کُش صهیونیستی، خانه‌ای را بمباران کردند که بر اثر آن ۲ نفر به شهادت رسیدند.

گفته می‌شود که در منطقه رفح، فقط در یک ساعت اخیر بیش از ۳۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه که منجر به هلاکت حداقل ۱۸۰۰ صهیونیست و زخمی شدن ۴۴۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.