نخبگان رسانه‌ای در تولید آثار رضوی حمایت می‌شوند.

حمایت از نخبگان رسانه‌ای در تولید آثار رضوی

به گزارش قدس خراسان،  رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: افرادی که در جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) به عنوان نخبگان رسانه‌ای در زمینه امام رضا (ع) تولید آثار داشتند از آثار  آنان حمایت کنیم.

محسن هوشمند، در حاشیه مراسم پایانی سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) با بیان این که آثار این دوره از جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) هم از نظر کمیت و هم کیفیت افزایش چشمگیری داشت افزود: خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) و همه افراد علاقه‌مند در حوزه سیره رضوی روز به روز هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی ارتقا می‌یابند و امیدواریم بتوانیم زیر ساخت‌های کمی و کیفی را  با هدف مددرسانی به بخش تولید فراهم کنیم.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) این است که در هر دوره با استفاده از تجربه دوره‌های قبل هم ساز و کار برگزاری و هم  مفاهیم ومحتوا جشنواره تغییر می‌یابد همانطور که در دوره سوم بخش پویش فضای مجازی اضافه شد و حوزه بین الملل توسعه چشمگیری داشت.

در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) که با حضور تولیت آستان قدس رضوی، اصحاب رسانه و جمعی از مهمانان ملی در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) برگزار شد، از منتخبان این جشنواره تجلیل شد.

امسال حدود ۴ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال پس از داوری، ۸۲ اثر تجلیل شد.
هزار و ۸۳۷ نفر از استان‌های مختلف کشور و ۱۰ کشور خارجی آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند.
در این مراسم نخستین بار از تندیس «سقاخانه» به عنوان تندیس اختصاصی این جشنواره رونمایی و به خادمان رسانه‌ای اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.