یکی از اعضای حزب حاکم لیکود و مشاور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دولت روسیه را متهم به همکاری با حماس در عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» کرد و آشکار مسکو را به اقدامات تلافی‌جویانه تهدید کرد.

مقام ارشد رژیم صهیونیستی: روسیه تاون کمک به حماس را خواهد پرداخت!

به گزارش قدس آنلاین، «امیر ویتمن»، از اعضای بلندپایه حزب حاکم لیکود و مشاور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌گو با تلویزیون «راشاتودی» آشکارا دولت روسیه را تهدید کرد.

این مقام صهیونیستی با ادعای اینکه مسکو در عملیات طوفان الاقصی به رزمندگان حماس کمک کرده، خطاب به مجری راشاتودی گفت: من می دانم که شما از دولت روسیه حقوق می‌گیرید و می دانم که این رسانه دولت روسیه است، اما شما باید بسیار مراقب باشید...بگذارید به شما بگویم که ما این جنگ را به پایان می رسانیم. ما برنده می شویم زیرا قوی تر هستیم. پس از این، روسیه بهای آن را خواهد پرداخت. باور کنید روسیه بهای آن را خواهد پرداخت.

وی همچنین افزود: روسیه از دشمنان اسرائیل حمایت می کند. روسیه از نازی‌هایی که می خواهند علیه ما نسل کشی کنند حمایت می کند؛روسیه بهای آن را خواهد پرداخت.

مشاور ارشد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تلویحا اعلام کرد که این رژیم در جنگ اوکراین به روسیه ضربه خواهد زد. وی دراین‌باره گفت: ما این نازی‌ها! (حماس) را نابود می‌کنیم، ما در این جنگ پیروز می‌شویم، فراموش نمی‌کنیم که شما چه می‌کنید، ما می‌آییم تا مطمئن شویم اوکراین پیروز می‌شود، تا مطمئن شویم که تاوان آنچه انجام دادید را خواهید پرداخت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.