مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که نتایج این آزمون در دهه پایانی آبان ماه اعلام کنیم.

برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب در ۶۴ رشته شغلی/اعلام زمان نتایج

احمد عبدی‌پور درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت صبح امروز، جمعه ۲۸ مهر ماه در ۵۲ شهر و به میزبانی ۱۰۱ حوزه و ۲۱۳ زیرحوزه امتحانی برگزار شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در تمام مراکز استان‌ها و برخی از شهرهای منتخب کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۱۱ هزار نفر متقاضی شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند، افزود: حدود ۱۰۵ هزار نفر از متقاضیان شرکت در این آزمون استخدامی که معادل ۹۵ درصد کل داوطلبان هستند، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند. دریافت ۹۵ درصدی کارت ورود به جلسه در آزمون‌های استخدامی‌ بی‌نظیر به حساب می‌آید.

عبدی‌پور درباره جامعه آماری شرکت‌کنندگان، اظهار کرد: حدود ۱۰۵ هزار نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کردند که از این تعداد، بیش از ۷۷ هزار نفر را زنان و حدود ۲۴ هزار نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب نیروی انسانی در ۶۴ رشته شغلی برگزار شد. تمام مشاغل کارشناسی و مورد نیاز وزارت بهداشت به جز رشته‌های تخصصی درمانی از طریق این آزمون جذب می‌شوند.

عبدی‌پور درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که نتایج این آزمون در دهه پایانی آبان ماه اعلام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.