استاندار گیلان با بیان اینکه مسولان باید برای سرمایه گذاران دارای ایده که تمایل به تولید در روستا دارند محدودیت ها را رفع کنند، گفت: متناسب با آمایش سرزمینی و استعداد منطقه برای مشکلات مردم دنبال راه حل هستیم.  

استاندار گیلان: مسئولان با رفع محدودیت‌ها برای مشکلات مردم راه حل پیدا کنند  

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، اسدالله عباسی جمعه شب در جمع صمیمی مردم روستای کوهستانی نوده فاراب رودبار اظهار کرد: تکلیف مسئولان در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم سرکشی از روستاها و نقاط دورافتاده از مرکز استان است تا با طرح این مشکلات از دغدغه های مردم نواحی بکاهند و آرامش و رفاه حداقلی و نسبی را برای مردم فراهم کنند.

وی گفت: مردم باید با قدردانی از اقدامات انجام شده، مطالبه گر و پیگیر درخواست هایی مانند آب شرب، آب کشاورزی، جاده و گاز رسانی در روستاها باشند.

عباسی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسالامی زیرساخت هایی مانند راه روستایی، گازرسانی و برق رسانی به روستاهای دورافتاده استان انجام شده است. همچنین زیرسازی جاده دسترسی این روستا نیز انجام شده و بزودی آسفالت این روستا تا مرکز استان آغاز می شود.

وی اظهار کرد: طرح هادی این روستا که در سال ۹۴ اجرا شده و پس از ۱۰ سال در ۱۴۰۴ مورد بازنگری قرار خواهد گرفت اما اگر مردم بومی برای زندگی در این روستا و ساخت مسکن با مشکل مواجه هستند با رفع محدودیت ها مساعدت لازم را در این زمینه خواهیم داشت.

استاندار گیلان دستوراتی درخصوص گازرسانی به روستاهای اطراف صادر کرد و گفت: گاز رسانی به این روستاها باید سریعتر انجام شود و در زمستان امسال مردم منطقه از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: مصرف و مدیریت گاز در منازل مسکونی خشت و گل بسیار مهم است و باید نوع بخاری، مقدار مصرف گاز و رعایت نکات ایمنی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان در روستای انبوه با خانواده شهیدان حسن و اسماعیل کیانی انبوهی دیدار کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.