در روزهای که پرسپولیس بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد با درخشش مهاجم تازه‌وارد این تیم، موفق شد ۶ امتیاز حساس را کسب کند.

بازگشت ققنوس‌وار شهاب سر بزنگاه؛ زاهدی، برگ برنده‌ای که دست یحیی را گرفت

به گزارش قدس انلاین هب نقل از ایرنا، مهاجم سابق پرسپولیس که در سال ۱۳۹۶ از این تیم جدا شد و راهی فوتبال اروپا و تیم آی.وی.بی ایسلند و بعد از حضور در فوتبال کره‌جنوبی، اوکراین و مجارستان بعد از ۶ سال به ایران بازگشت تا لباس تیم محبوب خود یعنی پرسپولیس را بر تن کند.

با توجه به جدایی مهدی عبدی، عیسی آل‌کثیر، شیخ دیاباته و لئوناردو پریرا از جمع سرخ‌پوشان و عدم جذب مهاجم توسط باشگاه پرسپولیس، بار خط حمله این تیم روی دوش زاهدی افتاد. مهاجم سرخ‌پوشان همچون تیم محبوبش در روزهای ابتدایی که لباس این تیم را برتن داشت، نتوانست در امر گلزنی موفق باشد و همین موضوع باعث شد موج انتقادات علیه این بازیکن به راه بیفتد و خیلی افراد این مهاجم ۲۸ ساله را خریدی ناموفقی برای پرسپولیس بدانند. آن هم در شرایطی که این تیم علاوه بر لیگ برتر و جام حذفی در لیگ قهرمانان آسیا نیز باید به عنوان نماینده ایران حضور داشته باشد.

زاهدی در ۴ بازی نخست پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان و تراکتور تبریز به جز پاس گلی که برابر خوزستانی‌ها داد فروغ چندانی نداشت و در دو بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر و الدحیل نیز همین روند برای این مهاجم تکرار شد تا بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد.

همه این موارد و از طرفی حواشی عجیب و غریب پرسپولیس دست در دست هم داد تا زاهدی در بدترین شرایط ممکن قرار گیرد. اما با شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر بعد از تعطیلات متمادی به دلیل حضور تیم ملی امید در انتخابی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و بازی‌های آسیایی و همچنین برگزاری پنجره فیفادی شرایط برای مهاجم سرخ‌پوشان کاملا متفاوت‌تر از ۶ بازی ابتدایی او برای این تیم رقم خورد.

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس بعد از مدت‌ها با حضور هواداران خود درحالی در ورزشگاه آزادی برابر گل‌گهرسیرجان قرار گرفت که این تیم پیش از این بازی هیچ شکستی در رقابت‌های لیگ برتر نداشت. پرسپولیس که در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشت سرانجام در دقیقه ۴۱ بازی به گل رسید. زاهدی روی ارسال تماشایی دانیال اسماعیلی‌فر با یک ضربه تک‌ضرب و استادانه نخستین گل خود را برای سرخ‌پوشان در این فصل به ثمر رساند و پیروزی ارزشمند این تیم در یک بازی حساس را رقم زند.

زاهدی اما در اینجا متوقف نشد. بازی با پیکان آن هم در قزوین شروع آتش‌بازی مهاجم ۲۸ ساله برای پرسپولیس بود. او در دقیقه ۱۳ بازی خیلی زود روی ارسال سروش رفیعی گل نخست پرسپولیس را وارد دروازه خودروسازان کرد. در نیمه دوم بعد از گل تساوی پیکان شاگردان گل‌محمدی با افزایش حملات به دنبال زدن گل برتری بودند که در نهایت باز هم زاهدی روی پاس رفیعی در دقیقه ۷۲ گل دوم را به ثمر رساند.

اما این هم پایان کار نبود. در دقیقه ۸۰ با سرنگون شدن رفیعی در محوطه جریمه پیکان داور به سود سرخ‌پوشان پنالتی گرفت. درحالی که همه فکر می‌کردند گئورگی گولسیانی پوشت توپ خواهد ایستاد اما زاهدی پشت توپ قرار گرفت تا این مهاجم با باز کردن دروازه پیکان هت‌تریک کند.

زاهدی با هت‌تریک در بازی با پیکان تبدیل به نهمین بازیکن پرسپولیس شد که در رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی سه گل می‌زند. همچنین او نخستین بازیکنی است که در لیگ بیست و سوم هت‌تریک می‌کند. او حالا با درخشش در دو بازی اخیر پرسپولیس به خوبی خود را از زیر فشارها و انتقادات خارج کرده و با ۴ گل در رده دوم برترین گلزنان لیگ قرار گرفته است. هرچند این موضوع باعث می‌شود انتظارات از زاهدی بالاتر رفته و نگاه‌ها به او معطوف باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.