نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مبارزه با فساد مرز ندارد و تمامی دستگاه‌های دولتی و خصوصی وظیفه دارند نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

دری نجف‌آبادی: مبارزه با فساد مرز ندارد

به گزارش قدس آنلاین،  آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه در دیدار با معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیزات حکومتی کشور در اراک، افزود: حق‌الناس شوخی بردار نیست و قضاوت و دفاع از حق مردم یکی از سخت‌ترین کارها است که باید با فضیلت‌ترین و شایسته‌ترین افراد در آن به کار گرفته شوند.

وی بیان کرد: تعزیرات حکومتی باید همه تلاش خود را در حمایت از مردم و مبارزه با متخلفان به کار گیرد.

امام جمعه اراک ادامه داد: این نهاد باید در راستای رفع اشکالات قانونی تلاش ویژه داشته باشد و در این راستا از فرصت خوب برنامه هفتم بهره‌گیری لازم را داشته باشد.

آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: تعزیرات حکومتی باید تلاش کند تا کالاهای قاچاق فاسدپذیر در انبارها نماند و در اسرع وقت تعیین تکلیف شود و تا حد امکان به دست نیازمندان برسد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور نیز در این دیدار گفت: اقدامات و عملکرد سازمان تعزیرات در دولت سیزدهم تغییر کرده و تاکنون تحولات و توفیقات خوبی نیز با این رویکرد، حاصل شده است.

احمد اصانلو افزود: حضور میدانی موثر در بازار و مطالبه‌گری، جایگزین حضور در شعبات شده است.

وی بیان کرد: این سازمان مشکلاتی در خصوص کمبود نیروی انسانی و امکانات دارد اما از هیچ کوششی در راستای برخورد با متخلفان و حمایت از حقوق مردم و مصرف‌کنندگان کوتاهی نمی‌کند.

معاون وزیر دادگستری ادامه داد: وجود برخی قوانین و بسترهای آن چون توسط تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود، نارضایتی‌هایی را در پی دارد اما مقصر آن ما نیستیم.

اصانلو اظهار کرد: این سازمان همه تلاش خود را در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال بکار گرفته است.

وی تصریح کرد: در استان مرکزی ۱۲ شهرستان وجود دارد که ۶ شهرستان آن دارای شعب تعزیرات است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور افزود: در قانون تعزیزات حکومتی نقص‌هایی وجود دارد که به دنبال اصلاح آن هستیم.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.