مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوعدوست این استان یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال در قالب پویش بشردوستی به مردم مظلوم فلسطین به صورت نقدی و از طریق هلال احمر کمک کردند.

کمک یک میلیارد ریالی مردم زنجان به فلسطین

به گزارش قدس انلاین، حکمت‌الله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر در راستای رسالت بشردوستانه خود در خصوص کمک به آوارگان جنگ‌ها به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه، اقدام به اجرای پویش بشردوستی کرده است. 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان افزود: این پویش با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست استان زنجان به مردم مظلوم فلسطین از طریق ۱۰ ایستگاه هلال ‌احمر انجام شده است. 
وی ادامه داد: از ابتدای اعلام رسمی ‌پویش بشردوستی تا پایان مهرماه امسال خیرین و مردم نوع‌دوست در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال  از طریق این ایستگاه‌ها کمک کرده‌اند. 
هاشمی گفت: این ایستگاه‌ها در شهرهای بیان شده روزانه در نوبت صبح و عصر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار استان دایر است. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۵ نفر از اعضای داوطلبان، امدادگران و جوانان هلال احمر استان زنجان در جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعالیت دارند.
 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.