وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سازندگان نماهنگ «ایراندخت» که رشادت­‌های قهرمانان در طول تاریخ کشورمان را به تصویر کشیدند، تجلیل کرد.

تقدیر وزیر فرهنگ از سازندگان نماهنگ «ایراندخت»

به گزارش قدس آنلاین از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی کشور از سیدحسین میرداماد تهیه‌کننده نماهنگ «ایراندخت» و دیگر سازندگان آن تجلیل کرد.

در متن لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به میرداماد آمده است:

«بی‌شک گوهر فرهنگ و هنر این مرز و بوم که جوهره آن ایمان و بن مایه‌اش عشق است با تلاش مداوم و خستگی ناپذیر هنرمندان و فرهیختگان این عرصه متجلی شده و تابناک مانده است.

هنر، تجلی عالی‌ترین تعهد انسان برای ترویج معارف دینی و احاطه قلب‌هاست و ترنم روح انگیز هنر برای به تصویرکشیدن رشادت‌های قهرمانان در طول تاریخ این سرزمین با زبانی موجز و گویا بر جان و دل مردمان و اهالی معرفت در این سرزمین خوش می‌نشیند.

تقدیر وزیر فرهنگ از سازندگان نماهنگ «ایراندخت»

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور ضمن ادای احترام به روح پرفتوح شهیدان و پهلوانان ایران اسلامی، تلاش ارزشمند جنابعالی برای تهیه و ساخت مجموعه نماهنگ «ایراندخت» که روایت قهرمانانی است که تا پای جان در دفاع از این سرزمین ایستادند را به نمایش گذاشته است، شایسته تقدیر می شمارد. امید واثق داریم با حضور هنرمندانی چون جنابعالی نظاره گر ارتقاء و تعمیق روزافزون فرهنگ اصیل ایرانی در میهن اسلامی مان باشیم.»

نماهنگ «ایراندخت» روایت قهرمانان ایرانی از آریو برزن تا شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است که تا پای جان در دفاع از ایران ایستادند، این اثر به تهیه‌کنندگی سیدحسین میرداماد، نویسندگی و کارگردانی آرش آقاجانی و با صدای فرهاد قائمیان به سفارش مرکز بسیج صدا و سیما ساخته شده است.

قائمیان که در آخرین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد را دریافت کرد، شعر نماهنگ «ایراندخت» را دکلمه کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.