جزییات آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد.

برگزیدگان جشنواره چهلم فیلم کوتاه تهران امشب معرفی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برگزیدگان بخش‌های مختلف چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران امشب سه‌شنبه ۲ آبان در برج میلاد تهران معرفی می‌شود.

آیین اختتامیه چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران همزمان با سالروز میلاد امام حسن عسگری (ع)، از ساعت ۱۸ در سالن اصلی برج میلاد تهران برگزار می‌شود. این مراسم با اجرای محمد سلوکی برگزیدگان خود را ۲ بخش مسابقه سینمای ایران و سینمای بین‌الملل معرفی می‌کند.

همچنین در این مراسم یک بخش ویژه پاسداشت مقاومت مردم فلسطین علیه اسراییل به این مردم تقدیم می‌شود. در این شب که به اهالی سینمای کوتاه اختصاص دارد، حجت اشرف زاده خواننده به اجرای قطعات موسیقی می‌پردازد.

جایزه بزرگ بخش بین‌الملل جشنواره نیز امشب اهدا می‌شود. بزرگداشت داریوش یاری سینماگر پیشکسوت از دیگر بخش‌های آیین اختتامیه است. همچنین در این برنامه با حضور همسر و فرزند شهید امیر اسکندر یکه‌تاز از اعضای انجمن سینمای جوانان ایران که در دوره پنجم جشنواره تهران نیز برگزیده شده بود، یاد این شهید گرامی داشته می‌شود. سازمان‌ها و نهادها نیز به فیلم‌های منتخب خود بر اساس رویکردهای‌شان جوایزی را در اختتامیه جشنواره چهلم اهدا می‌کنند.

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار امشب به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.