وزیر خارجه فلسطین روز سه‌شنبه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در حال انتقام گیری از زنان و کودکان در غزه بوده، گفت که امنیت و صلح با کشتار کودکان و ویرانی خانه‌ها بدست نمی‌آید.

وزیر خارجه فلسطین: اسرائیل در حال انتقام از زنان و کودکان غزه است

به گزارش قدس آنلاین از خبرگزاری فارس، «ریاض المالکی» وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز سه‌شنبه در سخنانی گفت ادامه ناکامی شورای امنیت سازمان ملل در توقف قتل عام فلسطینیان غیرقابل قبول است.

وی در ادامه هشدار داد: «ادامه کشتار و ظلم، باعث نخواهد شد تا اسرائیل در امنیت بیشتری قرار بگیرد».

آمریکا طی روزهای گذشته مانع تصویب پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی روسیه برای ملزم کردن رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به توقف حملات به غزه شده است. مقامات آمریکایی مدعی هستند هرگونه آتش‌بس در غزه باعث تجدید قوای حماس خواهد شد.

المالکی گفت: «هر خانواده‌ای در غزه مصیبت زده و غمگین بوده و شاهد هیچگونه همدردی با آنها نیستیم».

وزیر خارجه فلسطین افزود: «۱۰۰۰ فلسطینی هنوز زیر آوارها قرار داشته و ۲ میلیون نفر در غزه تحت بمباران هستند».

وی هشدار داد: «هرگونه تاخیر در ارسال کمک‌ها و سوخت به غزه به معنای حکم اعدام ساکنان غزه است».

المالکی گفت: «هیچگونه توجیهی برای اقداماتی که اسرائیل در غزه انجام می‌دهد وجود نداشته و اقدامات آن بر خلاف قوانین بین‌المللی بشردوستانه است».

وزیر خارجه فلسطین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حال انتقام گیری از زنان و کودکان در غزه بوده، گفت: «امنیت و صلح با کشتار کودکان و ویرانی خانه‌ها بدست نمی‌آید».

وی اضافه کرد: «چه تعداد زنان و کودکان در غزه باید قربانی شوند تا شورای امنیت سازمان ملل خواستار آتش بس شود».

براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، شمار قربانیان بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی برای هجدهمین روز متوالی، به ۵۳۰۰ شهید و بیش از ۱۸۰۰۰ زخمی رسیده است که بیش از نیمی از تلفات و قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در پایان سخنانش تاکید کرد: «تنها راه دستیابی به صلح، پایان اشغالگری و ایجاد کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس است».

پایان پیام/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.