سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور می‌گوید در صورت فراهم شدن شرایط اسفند ماه چمن ورزشگاه آزادی زیر کشت خواهد رفت.

عسگریان: سازمان لیگ درباره برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه آزادی تصمیم می‌گیرد/ چمن آزادی اسفند ماه زیر کشت می‌رود

به گزارش قدس انلاین به نقل از تسنیم، مهیار عسگریان در حاشیه دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در مورد اینکه گفته می‌شود یکی از تیم‌های استقلال یا پرسپولیس می‌توانند در ورزشگاه آزادی بازی کنند، گفت: نگفتیم یا استقلال یا پرسپولیس. گفتیم با توجه به شرایط زمین و فرسودگی چمن‌ها، باید بازی‌های برگزار شده (در ورزشگاه آزادی) را از این تراکم خارج کنیم. این مسئله بستگی به تصمیم سازمان لیگ و برنامه بازی‌ها دارد.

وی در واکنش به اظهارات افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس که این تصمیم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را یک گروکشی خوانده بود، تصریح کرد: این صحبت‌ها را نشنیده‌ام، اما چنین کاری نمی‌کنیم. استقلال عزیز دل و پرسپولیس تاج سر است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کل کشور در مورد جلسه با علی خطیر، مدیرعامل استقلال یادآور شد: هر روز به‌صورت تلفنی یا حضوری با دوستان صحبت می‌کنیم. کشت زمین ورزشگاه آزادی را در اسفند ماه خواهیم داشت و مسئله نگهداری زمین را داریم. قرار شد استقلال کمک‌های خوبی به ما کند و آن را در چند روز آینده اعلام می‌کنیم.

عسگریان درباره بدهی حدوداً ۴۰ میلیارد تومانی سرخابی‌های پایتخت به مدیریت ورزشگاه آزادی برای میزبانی از دیدارهای آنها خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس مشکلات خاص خود را دارند و تأمین منابع مالی این باشگاه‌ها به‌سختی انجام می‌شود. هر دو حوزه (سرخابی‌ها و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی) زیر نظر وزارت ورزش هستند و نمی‌خواهیم این دو باشگاه را برای تسویه حساب تحت فشار بگذاریم. قرار است دوستان کمک کنند و خواسته دوستان این است که زمین را مهیای برگزاری بازی‌ها کنیم. خطیر و درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) عزیز ما هستند و این مسئله را با هم حل می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد وضعیت صندلی‌گذاری سکوهایی که هنوز صندلی ندارند، عنوان کرد: اگر تأمین بودجه انجام شود، فاز بعدی صندلی‌گذاری را آغاز می‌کنیم. امروز (دوشنبه) میهمانان ویژه‌ای از سازمان برنامه و بودجه کل کشور داریم و آنها شرایط ورزشگاه را از نزدیک نظاره می‌کنند. ان‌شاءالله بودجه‌ای برای این مسئله قرار بدهند تا صندلی‌ها را تأمین کنیم.

عسگریان در پاسخ به این پرسش که آیا بازی استقلال و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود یا خیر، اظهار داشت: سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده اصلی این مسئله است. همچنین شاید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بخواهند دیدارهای دو تیم را در شهر دیگری برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از منظر فنی به بررسی وضعیت چمن ورزشگاه می‌پردازند، تصریح کرد: دیدید که وضعیت ورزشگاه آزادی در دیدار نساجی - الهلال عالی بود، اما در دیدار استقلال - هوادار چنین شرایطی نداشت.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کل کشور در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه آزادی از لحاظ فنی می‌تواند میزبان دیدار استقلال - آلومینیوم باشد یا خیر، گفت: بعد از این بازی می‌توانیم در این باره صحبت کنیم.

عسگریان در مورد اینکه استقلالی‌ها گفته‌اند بازی در ورزشگاه آزادی حق آنهاست، خاطرنشان کرد: این زمین برای استقلال و پرسپولیس است و نظری جز این نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که ورزشگاه آزادی چه زمانی وارد مرحله ترمیم چمن می‌شود و نمی‌تواند پذیرای بازی‌های فوتبال باشد، عنوان کرد: اگر با دوستان استقلال، پرسپولیس و سازمان لیگ به توافق برسیم، اسفند ماه زمان کشت زمین خواهد بود و تا آن زمان تصمیم می‌گیریم. امیدوارم با توجه به شرایط چمن و تأمین بودجه تصمیم خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.