مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی اموال تملیکی از چهل و دومین حراج خرده فروشی کالاها و لوازم خانگی تحت اختیار این سازمان از امروز (سه‌شنبه، سوم ابان) تا یکشنبه آینده (هفتم آبان)‌ خبر داد.

چهل و دومین حراج خرده‌فروشی کالاهای اموال تملیکی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، «حسن خالقی» اظهار داشت: در این حراج بیش از ۵۰ قلم کالا از انواع مختلف به حراج گذاشته شده است.

وی افزود: متقاضیان می توانند از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده وارد سامانه شده و در روز هفتم آبان پیشنهاد قیمت را ارائه کنند.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی اموال تملیکی ادامه‌داد: این حراج خرده‌فروشی به کالاهای استان قم اختصاص دارد و علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند در این حراج شرکت کنند و محدودیتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کالاها ضمانت شده به برندگان تحویل می‌شود، گفت: مشخصات و تصاویر کالاها در سایت قابل مشاهده است و در صورتی که متقاضیان برنده این حراج شوند، در زمان تحویل، کالا به صورت دقیق وارسی شده و تحویل مشتریان می شود.

خالقی بیان‌داشت: کالاهایی که در حراج‌های خرده فروشی عرضه می‌شود، با ظرفیت شرکت‌های بازرسی کمّی و کیفی کالا به صورت اختیاری در آینده نزدیک گارانتی می‌کنیم که این امر منجر به ارائه خدمات پس از فروش می شود.

وی خاطرنشان‌کرد: متقاضیان برای شرکت در این حراج می‌توانند از امروز (سوم آبان) با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالاها را مشاهده کرده و پیشنهاد قیمت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.