مدیر اچ اس ای و پدافند غیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: در ۱۷ سال گذشته تاکنون از زمان استقرار اچ اس ای در حوادث منجر به فوت ۴۰ درصد و در حوادث منجر به ناتوانی ۶۰ درصد کاهش را شاهدیم.

کاهش ۴۰ درصدی حوادث منجر به فوت در صنعت نفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، ابراهیم محمدی پور امروز در مراسم نکوداشت پدافند غیرعامل و نوزدهمین جام برتر اچ اس ای با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش اچ اس ای و پدافند غیرعامل به معنای سرمایه گذاری است، گفت: باید نگاه نوین جهانی را داشته باشیم، نگاه جدید که وجود دارد نگاه به کل زنجیره ارزش هر مجموعه در تمام بخش ها مانند آمایش، ساخت، بهره برداری و اتمام کار است.

وی افزود: باید الزام رعایت پدافند غیرعامل و اچ اس ای را در تمام بخش ها مورد توجه قرار دهیم.

مدیر اچ اس ای و پدافند غیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه  در تداوم و استمرار خدمات از نگاه قبلی عبور کردیم و به سمت تداوم خدمات ضروری و حفاظت از زیرساخت‌های حساس و ایمنی فرآیند حرکت کرده‌ایم، گفت: این نگاه بسیار ریشه‌ای است و از نگاه سطحی فاصله میگیریم.

محمدی پور با بیان اینکه نگاه ریشه ای، ریسک محور برمبنای تحلیل ریسک است تا عوامل را ریشه‌ای ببینیم، اظهار کرد: باید بازنگری و به روزرسانی شناخت از کل مجموعه پالایش و پخش داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.