تهران-ایرنا- دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در سخنانی نسبت به کشیده شدن منطقه به یک جنگ تمام عیار در پی حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

هشدار عصائب اهل حق عراق درباره جنگ تمام عیار در منطقه

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از رسانه‌های عراق، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در این باره اظهار داشت: حمایت آمریکا از رژیم اشغالگر، منطقه را به سمت گسترش عرصه درگیری می‌کشاند.

وی گفت: دفاع از خود برابر رژیم صهیونیستی از نظر غرب و آمریکا به معنای به قتل رساندن مردم فلسطین است.

شیخ الخزعلی تاکید کرد: اقدامات آمریکا، دست داشتن مستقیم در ریختن خون فلسطینی ها است و روند وقایع غزه و پیامدهای مداوم آن درباره ورود منطقه به آستانه یک جنگ کامل هشدار می دهد.

وی افزود: ما تحولات را رصد می‌کنیم و آماده‌ایم تا هر کجا که لازم باشد، وظایف خود را انجام دهیم.

شیخ الخزعلی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا باید از حمایت از رژیم غاصب با سلاح های خود که غیرنظامیان را به قتل می رساند، دست بردارد.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.