فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری سارق به ‌عنف طلاجات بانوان تحت پوشش مسافربر نما در این شهرستان خبرداد.

دستگیری سارق مسافربرنما در آبادان/ ‌متهم طلاجات بانوان را سرقت می‌کرد

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ کیومرث کشوری با اعلام این خبراظهار داشت: درپی وقوع چندفقره سرقت طلاجات بانوان با تهدید توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پراید زیرپوشش مسافربرنما، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت یکی از سارقان که به عنوان سرنشین خودرو اقدام به سرقت طلاجات بانوان می کرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: متهم پس از مواجهه حضوری توسط ۳ نفر از مال باختگان شناسایی و در تحقیقات پلیس تاکنون به ۴ فقره سرقت به عنف طلاجات ازبانوان تحت پوشش مسافربرنما در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ کشوری با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی و تلاش جهت دستگیری همدست وی تاکید کرد: مخلان نظم وامنیت و عوامل نا امنی و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند بدانند پلیس قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.

کشف کالای قاچاق ۵۰ میلیاردی در خرمشهر

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان خرمشهر خبر داد.

سردار "سیدمحمود میرفیضی"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی خرمشهر با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی کالای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس ۷ دستگاه خودروی آریسان که در حال بارگیری کالای قاچاق از انبار بودند را توقیف کردند، اظهار داشت: در بازرسی از محل دپو تعداد یک هزار و ۵۰۰ عدد لواز خانگی و تعداد ۴۰ کارتن لوازم بهداشتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش بار مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این ارتباط ۱۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 توقیف شناورحامل اسپیلت قاچاق 

فرمانده مرزبانی استان خوزستان ازتوقیف یک فروند شناور باری حاوی محموله بزرگ کولرهای گازی قاچاق در آب های شمال خلیج فارس خبر داد.

سردار "لطفعلی پاکباز" در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در یک عملیات برنامه ریزی شده و حین کنترل شناورهای عبوری در آب های شمال خلیج فارس یک  فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر هندیجان  در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به اینکه شناور توقیف شده از مبداء کشورهای حوزه خلیج فارس قصد ورود به گمرک بندر هندیجان را داشته، تصریح کرد: در بازدید ماموران از این شناور، تعداد ۱۰۵  دستگاه کولرگازی اسپیلت که به صورت قاچاق و به قصد توزیع در بازار داخلی بارگیری شده بود، کشف شد.

سردار پاکباز در پایان با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.