یادواره ۷۰ شهید دوران دفاع مقدس دهستان "مزینان" از توابع شهرستان "داورزن" خراسان رضوی شامگاه پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای "مزینان" خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، یک مدرس حوزه و دانشگاه در این آیین گفت: شهدا خود را تکریم کردند لذا پرواز کرده و در بهشت همنشین اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری با اشاره به مقام و جایگاه شهدا، پیروزی مظلومان غزه بر کفر جهانی را قطعی دانست و افزود: یقین بدانید در این نبرد نابرابر، پیروزی از آن مردم غزه است.

وی با اشاره به پیروی عملی شهدا از ولایت فقیه، تصریح کرد: آنچه سبب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی شده ولایت خواهی و پیروی از ولایت فقیه است.

وی با اشاره به ایام رحلت حضرت فاطمه معصومه (س)، افزود: این بانوی بزرگ که فمم ولایی و دینی بالایی داشتند فرموده بودند هر فردی بخواهد فهم دینی اش زیاد شود باید پیرو ولایت باشد.

اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی ، روایتگری سیدجواد هاشمی و تجلیل از والدین معزز شهدا و جمعی از رزمندگان و آزادگان و جانبازان مزینانی، برپایی نمایشگاه کتاب و مسابقه نقاشی ویژه کودکان، نخل آرایی و نمایش چند کلیپ و فیلم از رزمندگان و شهدای مزینان از برنامه های این یادواره بود .

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.