مدیر کل روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژادمشهد گفت: به دلیل تعمیرات در فرودگاه نجف کلیه پروازها به مقصد این فرودگاه و مسیر بلعکس لغو شد.

 کلیه پروازها تا اطلاع  ثانوی به فرودگاه نجف لغو شد

حسن جعفری در گفتگو با قدس خراسان عنوان کرد: کلیه پرواز ها به مقصد فرودگاه بین المللی مشهد از فرودگاه نجف و بلعکس لغو شده و از مسافران این فرودگاه می خواهیم اطلاعات پرواز خود را از شماره 199 و یا آژانس های که بلیت پرواز خود را تهیه کرده اند پیگیری کنند.

وی افزود:متاسفانه این اعلام از سوی فرودگاه نجف به صورت ناگهانی بوده و تنها پرواز هواپیمایی آبان در ساعت 5 صبح به مقصد مشهد صورت گرفت و بقیه پرواز های امروز باطل شد.

جعفری تاکید کرد: پروازی تا زمانی که فرودگاه نجف آماده نشود صورت نخواهد گرفت و مسافران پرواز نجف بعد از آگاهی از زمان پرواز جایگزین خود به فرودگاه مراجعه کنند.

مدیر کل روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژادمشهد خاطر نشان کرد: در نوتام اعلام شده به این فرودگاه زمانی برای بازگشایی مجدد اعلام نشده است.

گفتنی است پیرو لغو پروازها از فرودگاه نجف مدیرکل اطلاع رسانی شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرده که تمام پروازها به مقصد نجف از ساعت ۶ صبح امروز به وقت ایران به مدت ۳ روز لغو شده و در نوتام A۰۷۴۱/۲۳ فرودگاه نجف این مدت سه زمان سه روز به دلیل تعمیرات اعلام شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.