رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: باید به مساله فلسطین به عنوان یک مساله ایرانی - اسلامی - انسانی نگاه کرد و به ملاحظات مربوط به آن توجه داشت؛ این رژیم در اهدافش ، نگاهش به همه سرزمین اسلامی است، اگر امروز قدرت ندارد و نمی‌تواند بحث دیگری است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل: مساله فلسطین را یک مساله ایرانی - اسلامی - انسانی ببینیم

سردار غلامرضا جلالی در سخنانی پیش از نماز جمعه امروز تهران،  با اشاره به این‌که «درگیر یک جنگ نسل‌کشی در غزه هستیم» ادامه داد: رژیم صهیونیستی با هدایت و دخالت مستقیم آمریکایی‌ها مردم مظلوم غزه را زیر بمب‌باران‌های شدید آشکارا به شهادت می‌رساند و این اقدامش را بدون خجالت رسما در برابر چشم جهانیان و افکار عمومی انجام می‌دهد.

وی با بیان این‌که «رژیم صهیونیستی غده‌ای چرکین و سرطانی است و اصل وجودش غیرقانونی و خباثت‌آمیز است» افزود: فلسفه وجود رژیم صهیونیستی جنگ و درگیری با مسلمانان است؛ بنابراین مساله فلسطین اول یک مساله انسانی است، بعد یک مساله اسلامی است و بعد یک مساله ایرانی است.

وی تاکید کرد: باید به مساله فلسطین به عنوان یک مساله ایرانی - اسلامی - انسانی نگاه کرد و به ملاحظات مربوط به آن توجه داشت؛ این رژیم در اهدافش ، نگاهش به همه سرزمین اسلامی است، اگر امروز قدرت ندارد و نمی‌تواند  بحث دیگری است؛ بنابراین مقابله با رژیم صهیونیستی تکلیفی برای همه مسلمانان است و باید در موضوعات مختلف آن را دنبال کنند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: ما اگر نتوانیم رژیم صهیونیستی را در این صحنه مدیریت و کنترل کنیم، این رژیم خباثت‌آمیز در جاهای دیگر نیز دشمنی خود را با مسلمانان دنیا ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.