رژیم اشغالگر در واکنش به تصویب قطعنامه ضدصهیونیستی توسط مجمع عمومی سازمان ملل، این سازمان را فاقد مشروعیت توصیف کرد.

رژیم صهیونیستی: سازمان ملل دیگر مشروعیت ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، «گلعاد آردان»، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در این باره گفت: همه ما شاهد این هستیم که سازمان ملل متحد ذره‌ای مشروعیت ندارد.

طبق گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، وی افزود: این سازمان با هدف جلوگیری از وقوع جنایات ایجاد شده است، نمایشی که به تازگی شاهد آن بوده‌ایم نشان می‌دهد که سازمان ملل متاسفانه متعهد به تداوم فجایع است نه جلوگیری از وقوع آنها.

آردان در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و زیر سوال بردن حق فلسطینی‌ها برای پاسخ به این جنایات ادامه داد: «اسرائیل بزرگترین «قتل عام» پس از هولوکاست را شاهد بود و اکنون طبق نظر اکثریت در خانواده به اصطلاح سازمان ملل، حق دفاع از خود را ندارد».

وی همچنین گفت: هیچ مذاکره و بحثی وجود نخواهد داشت. ما دست روی دست نخواهیم گذاشت و به آنها (مقاومت نوار غزه) اجازه نخواهیم داد دوباره مسلح شوند. ما این اجازه را نمی‌دهیم؛ تنها راه دستیابی به این هدف، از بین بردن توانایی‌های حماس است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که قطعنامه پیشنهادی اردن درباره آتش‌بس انساندوستانه در غزه با ۱۲۰ رای موافق در مقابل ۱۴ رای مخالف و ۴۵ رای ممتنع، در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید. این قطعنامه خواستار «آتش‌بس فوری و پایدار جهت توقف درگیری‌ها» شده است.

این قطعنامه غیرالزام‌آور در حالی شامگاه جمعه در مجمع عمومی سازمان ملل رای آورده که ۱۵ کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل، چهار مرتبه در تصویب قطعنامه در رابطه با درگیری‌های حماس و رژیم صهیونیستی ناکام بودند.

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی وارد بیست و دومین روز خود شده است و ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته حملات زمینی خود را به نوار غزه گسترش داد، اما گروه‌های مقاومت نیز به مقابله با نفوذ زمینی دشمن پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.