فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از طرد ۲۲ هزار و ۲۸۳ نفر از اتباع کشور افغانستان توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

طرد بیش از ۲۲ هزار نفر از اتباع کشور افغانستان از طریق مرزهای خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد با حضور غیر قانونی اتباع کشور های خارجی در خاک جمهوری اسلامی ایران، مرزبانان و پلیس در داخل کشور با شناسایی افراد غیر مجاز حاضر برخورد قانونی کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی ۱۰ روز گذشته ۲۲ هزار و ۲۸۳ نفر از اتباع کشور افغانستان را که در داخل کشور حضور داشتند از طریق مرز دوغارون طرد و تحویل نماینده کشور افغانستان دادند.

وی افزود: هر یک از اتباع کشورهای خارجی باید از طریق دروازه های رسمی و قانونی وارد کشور شوند در غیر اینصورت بخورد قاطع با آن ها صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحیمی ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    پس چرا تعداد افغانها در مشهد بیشتر میشه؟؟ دیگر با درآمد کارگر ایرانی در مشهد نمیشه خانه اجاره کرد اگر مهاجرین اخراج شوند مسکن و کالا حداقل تا نصف قیمت ارزان خواهد شد و در دراز مدت قیمت‌ها خیلی خیلی ارزان خواهد شد افغانها خود را مالک ایران می‌دانند و نه فرهنگ و نه سواد و نه سرمایه درست و حسابی دارند افغانها به هر نحوی می‌خواهند یک شبه پولدار شوند تا به اروپا و یا کشورهای غربی بروند.... و در این راه از هیچ جرم و جنایتی مضایغه ندارند...