رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: مستند «مهدی که به دنیا آمد» ویژه ۷۰۰ نفر از اعضای باشگاه اجتماعی همسران مشهدی فردا اکران می‌شود.

مستند «مهدی که به دنیا آمد» ویژه ۳۵۰ زوج مشهدی فردا اکران می‌شود

به گزارش قدس خراسان، حسین باغگلی اظهار کرد: باشگاه اجتماعی همسران مشهدی با عنوان طرح «باهم» یکی از برنامه‌های خانواده محور است که اکران فیلم و مستندهای کارشناسی شده جزو برنامه‌های فاز دوم است.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: اکران مستند «مهدی که به دنیا آمد» نیز فردا یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ ویژه ۳۵۰ زوج مشهدی یا ۷۰۰ نفر در سینما آفریقا برگزار خواهد شد.

وی افزود: بالا بردن آستانه تحمل زوجین یکی از اهداف باشگاه اجتماعی همسران مشهدی است که بخشی از این انتقال مفاهیم توسط نمایش فیلم صورت می‌گیرد. مستندات و فیلم‌هایی که انتخاب می‌شود توسط کارشناس‌ها و مشاوران باشگاه که مرتبط با هدف طرح باشد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

باغگلی در خصوص محتوای مستند «مهدی که به دنیا آمد» گفت: این مستند ارتباط خانواده‌ها با ناشنوایان و جامعه معلولان را بررسی می‌کند و مستند ماجرای ازدواج یک فرد سالم با یک دختر ناشنوا را روایت می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: بالابردن آستانه تحمل خانواده‌ها در زندگی مشترک و درک معنای ازدواج و زندگی در این مستند به طور متفاوتی بیان شده است که با مهمانان به نقد گذاشته می‌شود.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.