خبرهای رسیده از تمرینات پرسپولیس حاکی از نیمکت نشینی دوباره مهدی ترابی در دیدار با ملوان است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ملوان؛ ترابی بازهم نیمکت نشین خواهد بود؟

به گزارش قدس آنلاین، پرسپولیس بعد از برد ارزشمند مقابل استقلال تاجیکستان حالا امروز باید در انزلی به مصاف ملوان برود. بازی که قطعا برای یحیی و تیمش راحت نخواهد بود ولی پرسپولیسی ها برای پس گرفتن صدر جدول از استقلال، نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این بازی بیرون از خانه دارند. با توجه به اتفاقات بازی با استقلال تاجیکستان و درگیری لفظی سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی زادگان، عده ای فکر می کردند که گل محمدی این دو بازیکن را تنبیه خواهد کرد و همانطور که آن ها را بین دو نیمه دیدار قبل تعویض کرده بود، مقابل ملوان نیز بازیکنان مذکور را نیمکت نشین خواهد کرد.

با این حال اخبار رسیده از تمرینات پرسپولیس حاکی از آن است که خبری از تنبیه مجدد برای سروش و محمدحسین نیست و این دو بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهند گرفت. مورد بعدی مربوط به مهدی ترابی است. ستاره ملی پوش پرسپولیس که چند هفته ای مصدوم بود، چند روزی است که با تیم تمرین می کند و حتی در نیمه دوم بازی مقابل استقلال تاجیکستان و همچنین دقایق دیدار مقابل پیکان وارد میدان شد. با این وجود ترابی هنوز آمادگی بازی کردن از ابتدا را ندارد و یحیی نمی خواهد از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند. ترابی به احتمال زیاد یکی از تعویض های پرسپولیس در این بازی خواهد بود.

میلاد سرلک که او هم به تازگی از مصدومیت رها شده، در این مسابقه روی نیمکت می نشیند. میلاد مدت ها از تمرین و مسابقه دور بوده و به لحاظ بدنی شرایط ایده آلی ندارد. از همین رو یحیی روی ستاره هایی که به تازگی از بند مصدومیت رها شدند، ریسک نخواهد کرد و از ابتدا به آن ها بازی نخواهد داد. با توجه به عملکرد خوب وحدت هنانوف در بازی قبلی با استقلال تاجیکستان، این بازیکن باز هم در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت و دانیال اسماعیلی فر یک خط جلوتر کار خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ملوان به این صورت خواهد بود. علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، محمد حسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی، مسعود ریگی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر، محمد عمری و شهاب زاهدی.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.