آئین اختتامیه سومین مهرواره فرهنگی ادبی خان هشتم با موضوع صرفه جویی در مصرف آب ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور با تقدیر از برترین‌های این رویداد در مشهد برگزار شد.

برگزاری اختتامیه مهرواره خان هشتم در مشهد

به گزارش قدس خراسان، آئین اختتامیه سومین مهرواره فرهنگی ادبی خان هشتم با موضوع صرفه جویی در مصرف آب ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور با تقدیر از برترین‌های این رویداد در مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و شرکت آب وفاضلاب مشهد برگزار شد، ابراهیم زره ساز ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی اظهار کرد: امسال شرایط سختی را در بحث آب و کاهش بارندگی داشتم به همین جهت مهرواره سوم فرهنگی و ادبی را تحت عنوان خان هشتم به موضوع آب اختصاص دادیم تا هزاران قصه‌ای که در مورد آب در سراسر دنیا وجود دارد را یادآور شویم.

اسماعیلیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز با اشاره به اهمیت موضوع آب در شرایط کم آب وخشکسالی که در سال‌های اخیرشاهد بودیم گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور می‌توانند نقش بسازیی در حفظ و نگهداری ازمنابع آب داشته باشند و این مهم و تاثیرگذار است.

محسن داوری، فرماندار مشهد نیز با بیان این مطلب که نقش دانش آموزان در شرایط فعلی شهرمشهد در نگهداری و حفظ منابع آب نقشی تاثیر گذار است بیان کرد: ما با مشکل کم آبی در مشهد مواجهیم و درکنار ۴ میلیون جمعیت مشهد هر سال ۳۰ میلیون زائر وارد شهرما می‌شود که شما دانش آموزان نقشی مهم در مدیریت مصرف آب دارید.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.