معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن از برخی دستگاه‌های اجرایی در پاسخ ندادن نامه‌های فرمانداری گلایه کرد.

گلایه معاون فرماندار بردسکن از برخی مدیران ادارات

به گزارش قدس خراسان، مهدی عاشوری‌فر در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن که با محوریت راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان ماه برگزار شد از برخی از دستگاه‌های اجرایی در پاسخ ندادن نامه‌های فرمانداری گلایه کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن بیان کرد: یکی از مواردی که از دستگاه‌های اجرایی خواسته شده بود بحث تأمین خودرو برای برگزاری انتخابات بود که تنها ۵۰ درصد از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی پاسخ نامه فرمانداری را داده بودند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴ ماه دیگر به برگزاری انتخابات باقی مانده است افزود: همه مدیران مکلف هستند طبق برنامه زمانبندی شده و دستورالعمل ستاد انتخابات عمل کنند تا بتوانیم یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

عاشوری‌فر عنوان کرد: همه باید برابر قانون عمل کنیم چرا که در بحث برگزاری انتخابات هیچ تفسیری وجود ندارد و مدیرانی که در این حوزه کم کاری کنند توسط تیم ارزیاب رصد و در کارنامه آنها ثبت خواهد شد.

معاون فرماندار بردسکن عنوان کرد: با توجه تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات باید چهار مؤلفه امنیت و سلامت، رقابت و مشارکت را نصب العین کاری خود قرار دهیم.

وی افزود: همه مدیران باید از تمام ظرفیتی که در اختیار خود دارند زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم کنند.

عاشوری‌فر همچنین به مسئولان متذکر شد: از هرگونه طرفداری و جانبداری از کاندیدا و جناح خاصی به جد پرهیز کنند و به هیچ عنوان از ظرفیت و امکانات دولتی به نفع کاندیدای خاصی استفاده و تبلیغات نکنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن اظهار کرد: علی رغم اینکه خدمات و دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در دولت سیزدهم انجام شده است ولی در حوزه اطلاع رسانی و بیان آن کوتاهی می‌شود که می‌طلبد از ظرفیت بسیار خوب اصحاب رسانه برای انعکاس خدمات انجام شده استفاده تا مردم در جریان کارهای انجام شده قرار بگیرند.

وی بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری همه باید امید آفرین را در جامعه تقویت کنیم و از هرگونه تولید نارضایتی در سطح ادارات به جد پرهیز و تکریم ارباب رجوع کار مدیران قرار بگیرد.

عاشوری‌فر با توجه به مشخص شدن سهم شهرستان از اعتبارات استانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست به دنبال رایزنی با مدیران کل در بحث تخصیص اعتبارات باشند و از حق شهرستان دفاع کنند.

عملیات اجرایی فاز اول طرح نهضت ملی مسکن

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن از آئین عملیات اجرایی فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و افزود: در این فاز ۴۱۰ قطعه در قالب ۸۲۰ واحد مسکونی برای متقاضیانی که شرایط لازم را داشته‌اند طبق قرعه‌کشی‌های انجام شده واگذار خواهد شد.

علی حاجی نژاد با بیان اینکه در شهرستان بردسکن ۷۵۰۰ نفر در سامانه ثبت نام کرده بودند افزود: از این تعداد بیش از ۳۰۰۰ نفر آنها مورد تأیید قرار گرفته‌اند که معادل ۴۲ درصد است.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه در شهرستان بردسکن به لحاظ اراضی دولتی مشکلی نداریم امید است در فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن افرادی که باقی مانده‌اند پس از تعیین تکلیف زمین به آنها واگذار تا صاحب خانه شوند.

معاون عمرانی فرماندار بردسکن از اجرای سایت طرح نهضت ملی مسکن در شهر انابد به تعداد ۱۷۵ قطعه خبر داد و از دستگاه‌های خدماتی خواست نسبت به اجرای پروژه‌های خود در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

حاجی نژاد به موضوع بحران اشاره کرد و افزود: متأسفانه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در بحث برگزاری دوره‌های آموزش آمادگی در مواقع بحران که توسط جمعیت هلال احمر برگزار شد حضور کم‌رنگی داشتند و در بحث برگزاری مانوری که به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی برگزار شد تنها سه دستگاه حضور پیدا کردند.

وی به ذخیره سازی سوخت در ادارات تاکید کرد و افزود: بحران خبر نمی‌کند و همه دستگاه‌ها باید به لحاظ امکانات و تجهیزات در مواقع بحران آمادگی کامل داشته باشند.

حاجی نژاد اظهار کرد: مکاتباتی با ادارات مبنی بر تأمین یک دستگاه موتور برق در مواقع بحران شده بود که تنها بیش از ۳۰ درصد از ادارات نسبت به تأمین دستگاه موتور برق اقدام کرده بودند.

وی همچنین از جهاد کشاورزی خواست نسبت به سوخت جایگزین واحدهای نانوایی‌، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها قبل از شروع فصل سرما اقدام کند.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.