عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: محور مقاومت نیاز به حمایت همه‌جانبه تمام کشورهای اسلامی و ملت‌هایی که دلسوز انسان‌های بی‌گناه هستند، دارد و کشورهای اسلامی باید به وظیفه خود در قبال جنایات علیه غزه عمل کنند.

حدادی: محور مقاومت نیاز به حمایت همه‌جانبه تمام کشورهای اسلامی دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، علی حدادی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: طی ۷۰ ساله گذشته و اشغال سرزمین فلسطین شاهد وحشی گری های رژیم صهیونیستی بودیم که اخیرا نیز دست به اقدامات ددمنشانه زده و بار دیگر کودکان، زنان و مردم بی گناه غزه را بمباران می کند. هیچ شکی نداریم که نظام سلطه به سرکردگی آمریکا شریک جرمی است که رژیم غاصب صهیونیستی علیه انسانیت انجام می دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز این رژیم منحوس غیرنظامیان را مورد حمله قرار داده و یک بیمارستان را نیز مورد هدف قرار داد، هیچ مکان امنی بر جای نمانده است. بمب ها و تجهیزات این رژیم غاصب از سوی آمریکا تامین می شود. تمام تلاش آمریکا و کشورهای اروپایی این است که این رژیم را حفظ کنند در حالی که چشمان خود را بر روی این همه ظلم و جنایاتی که علیه کودکان این رژیم منحوس انجام می دهد، بسته اند.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این جنایات نشان می دهد که رژیم صهیونیستی و آمریکا بویی از انسانیت نبرده اند. آمریکا در تلاش است تا رژیم غاصب صهیونیستی را از این باتلاق سنگین نجات دهد اما قطعا نه تنها نمی تواند این رژیم غاصب را از فروپاشی نجات دهد بلکه خود آمریکا نیز شریک جرمی است که علیه انسان های مظلوم در غزه اتفاق می افتد.

وی در ادامه تاکید کرد: سازمان ملل و شورای حقوق بشر در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارد و باید ورود جدی به کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه داشته باشند، از سوی دیگر انسجام، وحدت و یکپارچگی کشورهای اسلامی برای توقف این جنایت نیاز است و سران کشورهای اسلامی باید به میدان بیایند. ملت ها همراه هستند دولت های اسلامی نیز باید به یک انسجامی در برابر رژیم غاصب برسند. محور مقاومت نیاز به حمایت همه جانبه تمام کشورهای اسلامی و ملت هایی که دلسوز انسان های بی گناه هستند، دارد.

حدادی در پایان افزود: به فضل الهی شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی و پیروزی ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود، این پیروزی دیر نیست و به زودی اتفاق می افتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.