رئیس سازمان بهزیستی گفت: احکام انفصال۴ معاون وزیر به دلیل ترک فعل در خصوص اجرا نشدن قانون حمایت از معلولان صادر شده است.

انفصال از خدمت ۴ معاون وزیر به دلیل اجرا نشدن قانون حمایت از معلولان

علی محمد قادری در نشست خبری پیرامون اولین آزمون استخدامی ویژه معلولان در دستگاه‌های اجرایی که امروز دهم آبان ماه در سازمان بهزیستی برگزار شد، گفت: این سازمان مردمی است و امروز توانسته است قدم های خوبی برای معلولان بردارد.

وی افزود: امروز هم افزایی دستگاه ها ایجاد شده و مقرر شده تا دستگاه ها برای جامعه دارای محدودیت جسمی برنامه هایی را مدیریت و راهبری کنند.

رئیس سازمان بهزیستی تاکید کرد: سازمان امور اداری استخدامی کشور در این ۲ سال عنایت ویژه‌ای به بهزیستی داشته‌ و باید قدردان آنها باشیم. امروز حرف از آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت است و باید گفت  این آزمون مستقل تا پایان سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و بیش از ۴هزار معلول استخدام می‌شوند.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته افرادی که در پست های مدیریتی که در برابر معلولان ترک فعل داشته‌اند، شناسایی و مشمول ترک فعل دستگاه‌های نظارتی شده‌اند و احکام انفصال۴ معاون وزیر به دلیل ترک فعل در خصوص اجرا نشدن قانون حمایت از معلولان صادر شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.