یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: هیمنه اسرائیل که قبلا برای خودش طراحی کرده بود از هم پاشیده و امروز ذات واقعی خود را برای دنیا به نمایش گذاشته است.

سلیمی: اسرائیل ذات واقعی خود را برای جهانیان به نمایش گذاشته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، اصغر سلیمی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: فلسطین یکی از اولویت های اساسی جهان اسلام است. با فجایعی که اخیرا رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن در غزه انجام می دهند دل هر آزاده ای به درد می آید. ما می بینیم خیلی از کشورهایی که تا دیروز برای مردم فلسطین اهمیت قائل نبودند اما امروز در این کشورها در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی انجام می شود. همه افراد آزاده، ددمنشی رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند و این نشان می دهد که جامعه جهانی در حال بیدار شدن است.

وی در ادامه اظهار کرد: از کشورهای اسلامی و مسلمان نیز انتظار می رود حمایت جدی تری را از مردم فلسطین داشته باشند. خیلی از ملت ها از مردم فلسطین حمایت می کنند اما متاسفانه دولت ها آنطور که باید و شاید در کنار مردم فلسطین نیستند. آمریکا نیز صراحتا اعلام کرده که با تمام قوا در کنار اسرائیل بوده و حمایت کامل نظامی و لجستیکی از این رژیم دارد. اسرائیلی که تا دیروز به دنبال کشورگشایی بود امروز بدون حمایت آمریکا پابرجا نخواهد ماند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تا به امروز نیز زور اسراییل صرفا به کودکان و زنان و افراد مسن رسیده و آنها را به شهادت رسانده است. هیمنه اسرائیل که قبلا برای خودش طراحی کرده بود از هم پاشیده و امروز ذات واقعی خود را نشان می دهد. اگر زمانی روی هولوکاست مانور می دادند و مدعی بودند که مورد ظلم واقع شده اند امروز دنیا می داند که هولوکاست واقعی را اسرائیل انجام داده و درحال نسل کشی است.

سلیمی در پایان تاکید کرد: امروز دنیا می بیند که اسرائیل خانه های مردم، مراکز خدماتی و مراکز درمانی را مورد حمله قرار می دهد. مردم دنیا ذات واقعی اسرائیل را می بینند. همه باید در یک هدف گام بردارند تا جلوی این کشتار گرفته شود. سیاست یک بام و دو هوای آمریکا نیز روشن است، از یک سو می گوید کشورهای دیگر نباید در این موضوع دخالت کنند اما از طرف دیگر خودش با تمام قوا در این جنایت مشارکت دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.