رییس جمهور گفت: مردم کردستان برای به ثمرنشستن راه‌آهن ۱۷ سال انتظار کشیدند و خدا را شاکر هستیم که به دولت این افتخار را عنایت فرمود که این خدمت را انجام دهیم.

رئیس جمهور: افتتاح راه‌آهن همدان سنندج افتخاری برای دولت سیزدهم است

به گزارش قدس آنلاین،  سیدابراهیم رییسی در مراسم افتتاح خط ریلی همدان سنندج، اظهار کرد: از اینکه امروز یکی از انتظارات و مطالبات مردم کردستان عملیاتی شده بسیار خرسند هستم باید از همه همکاران در مجموعه دولت و پیمانکاران و مهندسین و کارگرانی که با تلاش شبانه روز این انتظار قریب به ۱۷ ساله را جامه عمل پوشاندند تقدیر کنم.

وی افزود: مردم انتظار داشتند در این ۱۷ سال این طرح به ثمر بنشیند و خدا را شاکر هستیم که به دولت این افتخار را عنایت فرمود که این خدمت را انجام دهیم.

وی ادامه داد: کردستان سرزمین مقاومت در برابر دشمنان است و از مردمانی محترم فرهنگی با صفا، مقاوم و مردمانی دارای سنت های بسیار ارزشمند منطقه ای و بومی و برخوردار از اعتقادات و باورهای الهی و مردمی که همواره به عنوان یک پشتوانه برای انقلاب اسلامی بوده و هستند.

رئیسی تصریح کرد: خدمت به این مردم و کار برای این مردم برای دولت و همه مسئولان فخر است و باید به آن افتخار کنند که به این مردم و رفاه آنها خدمت و تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.