نمایش «یادگار» نوشته و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا از ۱۶ آبان‌ماه با بازی نسیم ادبی و نمایش «زندگی من، یک من ساده» نوشته شراره پورخراسانی و کارگردانی محمدعلی زمانی از ۱۴ آبان‌ماه در مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

دو نمایش جدید در تئاتر شهر اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «یادگار» نوشته و به کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا، مونولوگی است که با بازی نسیم ادبی از ۱۶ آبان‌ماه به صحنه می‌رود.

«یادگار» روایتگر عاشقی و دلدادگی، دلبستگی و فراق با نگاهی متفاوت است.

این نمایش، با شیوه نمایش‌های بدون میزانسن قرار است اجرا شود. بازیگر، راوی قصه است و فضاسازی با استفاده از تصاویر ویدیوپروچکشن، صدای دالبی، نورهای طراحی شده با لیزر برای القای مفهوم،‌ شکل می‌گیرد.

نمایش «یادگار» نوشته و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا از ۱۶ آبان‌ماه در تالار چهارسوی تئاترشهر، ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۴۵ دقیقه و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان به صحنه می‌رود.

قصه زنی که عاشق نقاشی و تئاتر است

نمایش «زندگی من، یک من ساده» نوشته شراره پورخراسانی و کارگردانی محمدعلی زمانی از ۱۴ آبان‌ماه در تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

در نمایش «زندگی من، یک من ساده»، سمیه انصاری، ارغوان رهین، رضا برزن، پویا فلاح و رویا نوذری به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش درباره زنی است که عاشق تئاتر و نقاشی است و زمانی که به تئاتر پا می‌گذارد اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد که زندگیش را عوض می‌کند.

نمایش «زندگی من، یک من ساده» از ۱۴ آبان‌ماه ساعت ۱۹ با مدت زمان یک ساعت و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در کارگاه نمایش به صحنه می‌رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.